بلاگ

قیمت گرانول زمین چمن مصنوعی چگونه است؟

گرانول زمین چمن مصنوعی چیست؟

برای اینکه قیمت گرانول زمین چمن مصنوعی را درست محاسبه کنید ابتدا باید با خود این محصول آشنا شوید. گرانول چمن مصنوعی تحت عنوان گرانول لاستیکی هم فروخته می‌شود. از این گرانول برای حجم دهی زمین چمن مصنوعی کمک گرفته می‌شود. گرانول در حقیقت همان خرده لاستیک‌هایی است که در ابعاد مختلف تولید می‌گردد و بین فضاهای خالی چمن پخش می‌شود. قرار گرفتن گرانول در بین فضاهای خالی چمن کمک می‌کند تا فضای آنها حجم بیشتری پیدا نماید. معمولا گرانول‌ها را به صورت سیاه رنگ می‌فروشند اما شاید رنگ‌های دیگر آن را هم بتوانید خریداری کنید. اگر تا به حال در زمین چمن مصنوعی فوتبال بازی کرده باشید احتمالاً آنها را به خوبی مشاهده نموده‌اید. گرانول معمولا در ابعاد متنوعی تولید می‌شود و پخش آن در زمین چمن مصنوعی پیچیدگی خاصی ندارد. دریاره احداث زمین چمن مصنوعی بیشتر بدانیم.

قیمت گرانول زمین چمن مصنوعی

آیا گرانول فقط به عنوان حجم دهنده کاربرد دارد؟

برخی افراد هنگام پرداخت قیمت گرانول زمین چمن مصنوعی به این فکر می‌کنند که این محصول آیا فقط برای پر کردن حجم زمین کاربرد دارد. قطعاً مهمترین کاربرد گرانول همین موردی است که خدمتتان بیان کردیم اما کاربردهای دیگری هم می‌توان برای آن عنوان نمود. در بسیاری از سطوح سفت برای پر کردن فضاهای خالی گرانول مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر کفپوش‌های ورزشی را به طور دقیق بررسی کنید، متوجه وجود گرانول در آنها هم می‌شوید. البته گرانول زمانی برای تمامی مواردی گفته شده کاربرد دارد که نمونه مرغوب آن تهیه شود. قطعاً نمونه مرغوب گرانول قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های ارزان دارد و باید به این نکته دقت داشته باشید.

خرید گرانول چه مزایایی برای چمن مصنوعی به همراه دارد؟

مورد دیگری که در بررسی قیمت گرانول زمین چمن مصنوعی باید به آن بپردازیم، مزایای این محصول برای چمن است. استفاده از گرانول در چمن مصنوعی مزایای زیر را معمولاً به همراه دارد:

  • گرانول با کیفیت و استاندارد می‌تواند طول عمر یک زمین چمن مصنوعی را بالا ببرد.با توجه به اینکه هزینه خرید چمن مصنوعی و نصب آن به شدت بالا است توصیه می‌کنیم حتماً گرانول را برای با دوام کردن آن استفاده کنید.
  • خرید گرانول و پخش آن در زمین چمن مصنوعی می‌تواند دمای چمن را تا حد زیادی کاهش دهد.البته این مزیت بیشتر در چمن‌های تزیینی مشاهده می‌شود و احتمالاً در چمن فوتبال آن را کمتر مشاهده کنید. هرچند اگر از گرانول در چمن فوتبال استفاده نکنید باید منتظر نابودی آن باشید.
  • گرانول می‌تواند استحکام چمن‌ها را در برابر هر عامل آسیب دهنده بالا ببرد.دقت داشته باشید که چمن‌های مصنوعی در معرض شرایط محیطی مختلفی قرار می‌گیرند و اگر استحکام خوبی نداشته باشند به سرعت نابود می‌گردند. شما باید برای استحکام و دوام آنها برنامه‌ریزی خوبی داشته باشید.
  • در چمن مصنوعی زمین فوتبال گرانول یک خاصیت بزرگ دیگر هم دارد. این محصول می‌تواند آسیب دیدگی ورزشکاران را کاهش دهد. در واقع گرانول فضاهای نزدیک به زمین را در چمن مصنوعی پوشش می‌دهد و به این شکل ورزشکاران با زمین آسفالت زیر چمن برخوردی نخواهند داشت.

برای اطلاع از سایر هزینه ها، هزینه نصب چمن مصنوعی فوتبال را نیز بخوانید.

خرید گرانول

بررسی عوامل موثر در تعیین قیمت گرانول زمین چمن مصنوعی

شرکت‌های مختلفی در جهان گرانول تولید می‌کنند و بر همین اساس برای تعیین قیمت گرانول زمین چمن مصنوعی باید پارامترهای مختلفی را در نظر بگیریم. پارامترهای موثر در تعیین قیمت این محصول عبارتند از:

  • اصطکاک: یکی از دلایل استفاده گرانول آن است که می‌تواند اصطکاک یکنواختی در زمین چمن ایجاد کند.هرچه این اصطکاک یکنواخت‌تر باشد، قیمت گرانول بالاتر خواهد رفت. به نوعی می‌توان گفت یکنواخت بودن گرانول دلیل کیفیت آن محسوب می‌شود.
  • تغییر شکل:گرانول باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. هرچه این انعطاف پذیری بیشتر باشد و گرانول با تغییر حالت کنار بیاید قیمت آن بالاتر می‌رود. در واقع گرانول نباید زیاد سفت باشد و در برابر تغییر حالت از خود مقاومت نشان دهد.
  • مواد اولیه:اگر در تولید گرانول از مواد اولیه با کیفیت مثل چوب افرا یا لاستیک‌های ولکانیزه استفاده شده باشد، قطعاً این محصول قیمت بالاتری پیدا می‌کند. اگر به جای این مواد اولیه از موادی مثل لاستیک‌های بازیافتی در تولید گرانول بهره برده شود باید انتظار قیمت پایین‌تر را داشته باشید.
  • جذب ضربه:گرانول باید ضربات زیادی را جذب کرده و به نوعی خطر آنها را برای دیگران برطرف نماید. نمونه بارز آن در زمین‌های فوتبال است که ورزشکاران فشار زیادی روی گرانول می‌آورند و اگر این محصول بخواهد واکنشی نسبت به این فشار داشته باشد، فوتبالیست‌ها آسیب جدی می‌بینند. هرچه جذب ضربه در گرانول بیشتر باشد قیمت آن هم بالاتر می‌رود.
عوامل موثر در تعیین قیمت گرانول زمین چمن مصنوعی

گرانول باکیفیت چقدر در سلامتی چمن موثر است؟

هنگام مشاهده قیمت گرانول زمین چمن مصنوعی به تاثیرات آن در سلامت چمن مصنوعی هم فکر کنید. به این فکر کنید که بدون گرانول چگونه می‌توانید زهکشی چمن خودتان را بهبود بخشید. زهکشی مناسب برای حفظ کیفیت چمن ضرورت دارد و گرانول هم روی این موضوع تاثیر مستقیم می‌گذارد. از طرفی اگر گرانول کیفیت خوبی نداشته باشد اشعه ماورای بنفش تاثیر مستقیم بر چمن مصنوعی شما خواهد گذاشت. این اتفاق می‌تواند چمن را به طور کلی نابود سازد. پس یک گرانول با کیفیت که بتواند چمن مصنوعی را در برابر اشعه ماورای بنفش مقاوم کند گزینه خوبی برای خرید خواهد بود. تاثیر دیگری که گرانول بر روی سلامت چمن مصنوعی می‌گذارد مربوط به فشرده سازی این محصول می‌شود. چمن‌های مصنوعی هرچه فشرده‌تر باشند و قدرت کشش بیشتری داشته باشند گزینه‌های بهتری برای خرید هستند. شما با کمک گرانول می‌توانید این ویژگی آنها را تقویت کنید.

سلامت چمن مصنوعی

بهترین گرانول را از کجا تهیه کنیم؟

اگر می‌خواهید با پایین‌ترین قیمت گرانول زمین چمن مصنوعی بهترین مدل آن را خریداری نمایید باید سراغ فروشندگان معتبری که در کشورمان فعالیت دارند بروید. با توجه به اینکه گرانول اهمیت زیادی در سلامت چمن مصنوعی دارد، توصیه می‌کنیم حتماً در خرید آن دقت داشته باشید. بهتر است به کارخانجاتی که در زمینه تولید چمن مصنوعی فعالیت دارند برای خرید گرانول مراجعه نمایید. کارخانجاتی مثل دنیای چمن به عنوان تولید کننده تخصصی چمن‌های مصنوعی بهترین گرانول‌ها را در اختیار شما قرار خواهند داد. به این مورد دقت داشته باشید که محصولات دنیای چمن در انواع مختلف رنگ مثل انواع طیف رنگ سبز، طوسی، آبی، سفید، قرمز و سایر رنگ های سفارشی قابل خریداری هستند. در صورت مراجعه به کارخانه دنیای چمن شما می‌توانید محصولاتی را خریداری کنید که از لحاظ رنگ و طرح در کشورمان کم نظیر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *