بلاگ

چرا چمن مصنوعی تزئینی و فضای سبز بخریم؟

چمن مصنوعی تزئینی و فضای سبز چگونه است؟

یکی از معایب خانه‌های مدرن، نبود گل و گیاه در آنها است. وجود گل و گیاه برای نشاط و شادابی اهالی یک ساختمان ضروری است و بدون آن خطر افسردگی افزایش پیدا می‌کند. مخصوصاً برای ما ایرانی‌ها که علاقه داریم در محیطی سرسبز زندگی کنیم نبود آن می‌تواند مشکل بزرگی محسوب شود. برای جبران این مشکل در ساختمان‌های مسکونی جدید ساکنان آنها می‌توانند سراغ چمن مصنوعی تزئینی و فضای سبز بروند. متاسفانه برخی از مردم تصور می‌کنند چمن مصنوعی فقط برای زمین‌های فوتبال کاربرد دارد و از قابلیت‌های زینتی آن اطلاعی ندارند. چمن‌های مصنوعی قطعاً مانند چمن‌های طبیعی نمی‌توانند شادابی و نشاط را منتقل کنند اما به دلیل قیمت مناسب و نگهداری آسانی که دارند گزینه‌ای جذاب برای شما هستند. شما می‌توانید از چمن‌های مصنوعی تزیینی در بخش‌های مختلف استفاده کنید و آنها را زیبا سازید.

چمن مصنوعی تزئینی و فضای سبز

بررسی مزایای خرید چمن مصنوعی تزئینی و فضای سبز

 

خرید چمن مصنوعی تزئینی و فضای سبز مزایای بسیار زیادی برای شما دارد. قبل از خرید این چمن‌ها ابتدا خوب است با مزایای آنها آشنا شوید:

  • چمن‌های مصنوعی قابلیت شست و شو دارند. یعنی شما می‌توانید هر چند وقت یکبار آنها را با آب بشویید و حتی جارو بزنید. به این ترتیب نظافت آنها کار سختی نخواهد بود و برای آن نیاز به پرداخت هزینه خاصی ندارید.
  • استفاده از چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی معمولاً هزینه فضاسازی ساختمان را به شدت کاهش می‌دهد. از طرفی برخلاف چمن‌های طبیعی، چمن مصنوعی پژمرده نمی‌شود و رنگ اصلی خودش را برای مدت‌ها حفظ می‌کند.
  • برای نگهداری از چمن‌های مصنوعی درگیر مشکل خاصی نخواهید شد.اگر در منزل خودتان از چمن طبیعی یا شمشاد برای فضاسازی استفاده کنید مجبورید هر چند وقت یکبار آنها را هرس نموده یا با کود تقویت کنید. برای حفظ چمن مصنوعی نیاز به هیچ کدام از این کارها نخواهید داشت.
  • چمن مصنوعی برای تزیین و ایجاد فضای سبز در محیط‌های مسکونی یک سبک مدرن محسوب می‌شود. اگر ایده مناسبی برای پیاده‌سازی چمن مصنوعی و ترکیب آن با المان‌های دیگر داشته باشید، دکوراسیون محیط شما جذابیت فوق العاده زیادی پیدا خواهد کرد.
  • برخلاف تصور عموم مردم، چمن‌های مصنوعی فقط در رنگ سبز تولید نمی‌شوند.اگر به فروشگاه‌هایی مثل دنیای چمن مراجعه کنید می‌توانید چمن مصنوعی را در انواع مختلف رنگ همچون سبز، طوسی، آبی، سفید، قرمز و سایر رنگ های سفارشی خریداری کنید.
ایجاد فضای سبز در محیط‌های مسکونی

چمن مصنوعی تزئینی چه کاربردهایی برای ما دارد؟

چمن مصنوعی تزئینی و فضای سبز کاربردهای بسیار زیادی در طراحی و فضاسازی محیط‌های گوناگون دارد. خوب است برخی از کاربردهای این مدل چمن مصنوعی را با هم مورد بررسی قرار دهیم:

  • تراس: برای افرادی که در منازل آپارتمانی سکونت دارند چمن مصنوعی تزئینی گزینه خوبی برای فضاسازی بالکن یا تراس است.طراحی تراس یا بالکن با چمن مصنوعی کمک می‌کند تا خانواده‌ها حداقل برای لحظاتی از فضای سنگین و روحیه خراب کن آپارتمان‌ها خارج شوند. 
  • زمین بازی:با چمن مصنوعی فضای سبز می‌توانید بخشی از محوطه منزل خودتان را تبدیل به زمین بازی کودکان کنید. چمن مصنوعی برای بازی کودکان گزینه بسیار خوبی است چرا که مانع از آسیب دیدن آنها می‌شود و حالتی نرم و لطیف دارد.
  • حیوان خانگی:اگر حیوان خانگی دارید و سلامتی آن برای شما مهم است، چمن مصنوعی حیوانات خانگی گزینه خوبی برای بالا بردن روحیه او خواهد بود. می‌توانید محل نگهداری حیوانات خانگی را با این چمن‌ها تزیین کنید تا احساس کنند زندگی آنها در محیط طبیعی جریان دارد.
  • پارکینگ:برای دکوراسیون پارکینگ خودتان هم می‌توانید سراغ چمن مصنوعی بروید. وجود چمن مصنوعی در پارکینگ می‌تواند روی روحیه شما اثر مثبت بگذارد و خستگی را از وجودتان خارج کند.

آیا وجود چمن مصنوعی تزئینی و فضای سبز تاثیری در سلامتی ما دارد؟

اگر از چمن مصنوعی تزئینی و فضای سبز به خوبی استفاده کنید می‌تواند روی روحیه و سلامتی شما تاثیر مثبت بگذارد. وجود فضای سبز در اطراف شما روی کاهش فشار خون تاثیر مستقیم دارد. تماشای سرسبزی می‌تواند روی حفظ سلامت سیستم قلبی و عروقی شما اثرگذار باشد. اگر می‌خواهید فعالیت‌های مغزی زیادی داشته باشید نباید نشاط و شادابی را فراموش کنید و برای تامین آن نیاز به فضای سبز دارید. برای افرادی که درگیر استرس هستند و می‌خواهند آن را کاهش دهند نیز چمن مصنوعی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. انسانی که در یک محیط سرسبز و شاداب زندگی کند قطعاً امید به زندگی بیشتری نسبت به سایرین خواهد داشت. او به زندگی خوشبین‌تر خواهد بود و برای آینده‌اش تصمیمات بهتری می‌گیرد.

محیط سرسبز و شاداب

چمن مصنوعی تزئینی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر به دنبال خرید چمن مصنوعی تزئینی و فضای سبز هستید، باید ویژگی‌های این محصول را بشناسید. اولین ویژگی چمن‌های مصنوعی تزئینی الیاف با کیفیت آنها است که روی بکینگ بافته می‌گردد. ویژگی مهم دیگری که این چمن‌ها دارند جنس آنها است. چمن‌های مصنوعی تزئینی معمولاً از پلی اتیلن تولید می‌شوند و در برابر نور خورشید از خود محافظت به عمل می‌آورند. وجود پلی اتیلن در این چمن‌ها کمک می‌کند تا در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی هم مقاوم باشند. اگر دنبال این هستید که بهترین چمن مصنوعی فضای سبز را بخرید روی موضوع زهکشی و تخلیه آب حساسیت زیادی داشته باشید. چمنی که زهکشی مناسبی نداشته باشد آب را روی خود جمع می‌کند و به آرامی آن را تخلیه می‌نماید. این موضوع سبب می‌شود تا باکتری‌ها در فضای چمن انباشته شوند و بوی بدی تولید سازند. توجه به ویژگی‌هایی که گفتیم کمک می‌کند بهترین مدل چمن مصنوعی فضای سبز را خریداری کنید.

بهترین چمن مصنوعی فضای سبز

چمن مصنوعی فضای سبز را از کجا بخریم؟

طبیعتاً برای خرید بهترین مدل چمن مصنوعی تزئینی و فضای سبز نمی‌توانید به هر کسی اعتماد کنید. فروشندگان مختلفی در بازار حضور دارند اما بسیاری از آنها محصول باکیفیتی ارائه نمی‌نمایند. چمن مصنوعی اگر کیفیت نداشته باشد، خیلی سریع از بین رفته و هزینه‌ای که بابت آن پرداخت شده به هدر می‌رود. اگر می‌خواهید بهترین مدل چمن مصنوعی فضای سبز را در اختیار داشته باشید باید سراغ دنیای چمن بروید. این مجموعه بزرگترین تولید کننده چمن مصنوعی در ایران است و محصولات خود را در انواع مختلف طرح و رنگ روانه بازار می‌کند. همانگونه که قبلاً هم گفتیم محصولات دنیای چمن در انواع مختلف رنگ مثل انواع طیف رنگ سبز، طوسی، آبی، سفید، قرمز و سایر رنگ های سفارشی قابل خریداری هستند. از نظر قیمت هم خیالتان آسوده باشد، چرا که دنیای چمن بهترین و پایین‌ترین قیمت ممکن را پیشنهاد خواهد داد.

One thought on “چرا چمن مصنوعی تزئینی و فضای سبز بخریم؟

  1. راحله گفت:

    تشکر فراوان بابت راهنمایی کارشناس فروش خانم حسینی عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *