شرکت دنیای چمن

دنیای چمن

کارخانه دنیای چمن، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چمن مصنوعی در ایران است که این کارخانه تولیدی چمن مصنوعی  واقع در  در شهرک صعنتی شیراز (منطقه ویژه اقتصادی ) می باشد ، این شرکت  با استفاده از فناوری های روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت، محصولاتی با دوام ،زیبا و کاربردی تولید می کند. این شرکت در سال 1396 تاسیس شده و در حال حاضر سهم زیادی از بازار ایران را در اختیار دارد. همچنین محصولات این شرکت به سایر کشورهای جهان نیز صادر می شود.

کارخانه دنیای چمن

محصولات کارخانه دنیای چمن

شرکت دنیای چمن ، انواع مختلفی از چمن مصنوعی را تولید می کند که شامل موارد زیر می شوند:

  • چمن مصنوعی ورزشی: این نوع چمن برای استفاده در زمین های ورزشی مانند فوتبال، گلف، تنیس و … مناسب است.
  • چمن مصنوعی تزئینی: این نوع چمن برای استفاده در فضاهای سبز مانند پارک ها، باغ ها و … مناسب است.
  • چمن مصنوعی صنعتی: این نوع چمن برای استفاده در فضاهای صنعتی مانند سقف ها، دیوارها و … مناسب است.
  • فنس چمنی : فنس چمنی ترکیبی از شبکه مشبک و سیم چمن مصنوعی است. به طور معمول این بافت یک سیستم حصار امنیتی است؛ اما ترکیب حصار با چمن مصنوعی سبز، یک محصول عالی هم برای امنیت و هم برای منظره سازی است.

کیفیت

استاندارد ها برای ایجاد زبان مشترک و زمینه تفاهم میان مصرف کننده ، تجهیزات و تولیده کننده آن اتخاذ می شوند و کمک موثری به مصرف کننده در زمینه انتخاب و دستیابی به مناسب ترین محصول مورد نظر خود می باشد .

شرکت دنیای چمن، محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید می کند. این مواد اولیه از بهترین تولید کننده گان داخلی و خارجی  تهیه می شوند. این شرکت دارای آزمایشگاه کنترل کیفی با مجوز  ISO/IEC 17025  و همکار اداره استاندارد ایران می باشد است که محصولات را از نظر کیفیت بررسی می کند.

کارخانه دنیای چمن تا کنون گام های مهمی در جهت ارتقا کیفیت محصولات خود برداشته است ، این شرکت با بهره گیری از پرسنل مجرب ، دانش فنی روز و تجهیزات فرایندی و کنترلی مدرن به صورت تخصصی تمام توان خود را صرف بهبود کیفیت فرآیند و محصول نهایی نموده است .

پشتیبانی و خدمات

فرآیند کنترل کیفیت شرکت دنیای چمن محدود به کارخانه نبوده و پشتیبانی و خدمات لازم پس از ارسال محصول به مشتری نیز در دستور کار شرکت قرار دارد .  دنیای چمن، خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهد که شامل موارد زیر می شوند:

  • مشاوره رایگان: کارشناسان این شرکت به مشتریان در انتخاب محصول مناسب کمک می کنند.
  • نصب چمن مصنوعی : این شرکت خدمات نصب و پیاده سازی پروژه های  چمن مصنوعی را نیز ارائه می دهد.
  • گارانتی و خدمات پس ار فروش: محصولات این شرکت دارای گارانتی بی قید و شرط دو ساله و پنج سال خدمات پس از فروش  هستند.

اهداف دنیای چمن

شرکت دنیای چمن، با تلاش و پشتکار، به دنبال کسب جایگاه برتر در بازار چمن مصنوعی ایران و جهان است. این شرکت همچنین به دنبال توسعه محصولات و خدمات خود است تا بتواند نیازهای مشتریان را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.

 

حضور فعال در بازارهای جهانی و منطقه

این شرکت هم اکنون  محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر می کند و تمرکز ویژه ای بر بحث صادرات و حضور فعال در بازار های جهانی دارد ، محصولات این کارخانه با اتکا به کیفیت بالا و خدمات پس از فروش توانسته است چمن مصنوعی ایرانی را با کیفیت جهانی به بازار های خارجی معرفی کند .  

 

نوآوری

ما  همواره با پذیرفتن ایده های خلاق ، همکاری با مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها ، ایجاد انگیزه در کارکنان ، کشف بازارهای جدید و تنوع به دنبال نوآوری و ارائه محصولات با کیفیت بالاتر ، طول عمر و کارایی بیشتر  است. این شرکت  همواره در حال توسعه محصولات جدیدی است که پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد.