بلاگ

خرید آنلاین انواع چمن مصنوعی را از کجا انجام دهیم؟

چرا چمن مصنوعی خریداری کنیم؟

امروزه خرید آنلاین انواع چمن مصنوعی با توجه به کاربردهایی که دارند در حال افزایش است. ویژگی‌های مثبت این چمن‌ها مثل نگهداری آسان‌تر و صرفه‌جویی در هزینه‌ها محبوبیت روزافزون چمن‌های مصنوعی را سبب شده است. با این حال هنوز بسیاری از مردم نسبت به ویژگی‌های گوناگون این چمن‌ها و کاربردهایی که دارند زیاد آگاه نیستند. هر کدام از انواع این محصول برای کاربرد خاصی طراحی شده‌اند و می‌توانند نیاز بخشی از جامعه را برطرف سازند. بر همین اساس قبل از خرید انواع چمن مصنوعی بهتر است ابتدا در مورد آنها شناخت کافی داشته باشید.

خرید آنلاین انواع چمن مصنوعی

آشنایی با چمن مصنوعی پلی اتیلن

یکی دیگر از مواردی که در خرید آنلاین انواع چمن مصنوعی می‌توانید سراغ آن بروید چمن‌های پلی اتیلن هستند. پلی اتیلن ماده جذابی در تولید چمن مصنوعی محسوب می‌شود و با کمک آن می‌توان حیاتی‌ترین نوع چمن را تولید کرد. مراقبت از این مدل چمن مصنوعی نسبتاً آسان است چرا که فقط به چمن زن نیاز دارد. تیغه‌های این چمن مصنوعی حالت عمودی دارند و معمولاً از ظاهر مناسبی برخوردار می‌باشند. با توجه به ویژگی‌هایی که این چمن دارد، تبدیل به گزینه محبوبی برای صاحبخانه‌ها شده است. آنها برای زیباسازی فضاهای باز می‌توانند سراغ این چمن مصنوعی بروند. دقت داشته باشید که چمن مصنوعی پلی اتیلن را با تزریق افزودنی‌هایی می‌توانید در برابر اشعه ماورای بنفش هم مقاوم کنید. 

چمن مصنوعی نایلونی

بررسی چمن‌های مصنوعی ارتفاع کوتاه

در خرید آنلاین انواع چمن مصنوعی احتمالاً با مدل ارتفاع کوتاه زیاد مواجه شوید. ارتفاع این چمن‌ها کمتر از ۳۰ میلیمتر است. به همین دلیل نسبت به دیگر چمن‌های مصنوعی طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. اگر برای زیباسازی فضای منزل خودتان دنبال چمن مصنوعی هستید به نظر می‌رسد چمن‌های ارتفاع کوتاه گزینه جذابی باشند. مخصوصاً اگر می‌خواهید در منزل خودتان فضای اختصاصی برای حیوانات خانگی ایجاد کنید. چمن‌های ارتفاع کوتاه موجب آزار و اذیت حیوانات شما نخواهند شد و آنقدر هم با دوام هستند که فعالیت حیوانات به دوام و ماندگاری آنها آسیب جدی وارد نکند. ضمناً استفاده از چمن‌های ارتفاع کوتاه برای ایجاد فضای سبز در حیاط منزلتان هم توصیه می‌شود.

چمن‌های ارتفاع متوسط ارزش خرید دارند؟

دیگر گزینه‌ای که هنگام خرید آنلاین انواع چمن مصنوعی می‌توانید سراغ آن بروید، چمن ارتفاع متوسط است. عمده چمن‌های موجود در بازار بین ۳۰ تا ۳۷ میلیمتر ارتفاع دارند. این چمن‌ها در ردیف چمن‌های ارتفاع متوسط قرار می‌گیرند. چمن‌هایی که ارتفاع متوسط داشته باشند بیشتر برای استفاده در فضاهای تفریحی و تزئینی مناسب هستند. به نظر می‌رسد این چمن‌ها چند منظوره بوده و برای کاربردهای مختلف مناسب باشند. 

چرا چمن ارتفاع بلند خریداری کنیم؟

آخرین مدلی که در خرید آنلاین انواع چمن مصنوعی می‌توانید سراغ آن بروید چمن‌های ارتفاع بلند هستند. این چمن‌ها ارتفاعی بیش از ۳۷ میلیمتر دارند و در ابتدا صاف به نظر می‌رسند. به همین دلیل هم مردم از زیبایی آنها لذت می‌برند و فکر می‌کنند گزینه بسیار خوبی برای استفاده در فضاهای گوناگون هستند. با این حال راه رفتن روی این چمن‌ها می‌تواند به شدت خطرناک باشد و آسیب‌های جدی برای شما به همراه آورد. به نظر می‌رسد این گونه از چمن‌ها برای استفاده در محیط مسکونی چندان گزینه جذابی نباشد.

چمن ارتفاع بلند

خرید آنلاین انواع چمن مصنوعی براساس نوع مواد اولیه

در خرید آنلاین انواع چمن مصنوعی باید به این نکته دقت داشته باشید که آنها را به دو روش دسته‌بندی می‌کنند. روش اول بر اساس مواد اولیه‌ای است که در تولید چمن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. چمن‌های مصنوعی که بر این اساس دسته‌بندی شده‌اند را با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد.

چمن مصنوعی نایلونی چگونه است؟

در خرید آنلاین انواع چمن مصنوعی می‌توانید سراغ نوع نایلونی بروید. این چمن‌های مصنوعی از نایلون سفت ساخته شده‌اند و دارای محکم‌ترین تیغه‌ها هستند. ویژگی مهم نایلون این است که حالت خود را حفظ می‌کند و حتی در بازی‌های ورزشی سنگین هم نمی‌توان ساختار آن را تغییر داد. در دمای بالا نیز نایلون بدون ذوب شدن حفظ می‌شود و پایداری بسیار خوبی دارد. با توجه به این ویژگی‌ها طبیعتاً نایلون گران‌ترین ماده‌ای است که در تولید چمن مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ظاهر چمن‌های مصنوعی نایلونی شباهت بسیار زیادی به چمن طبیعی دارد اما طبیعتاً از لحاظ کیفی در حد آن نیست. شاید سفت بودن نایلون سبب شود برای نصب آن در زمین‌های فوتبال کمی تردید کنید. این حال اگر خرید چمن مصنوعی نایلونی را از یک مجموعه معتبر انجام دهید از این بابت نگرانی نخواهید داشت. به نظر می‌رسد چمن مصنوعی نایلونی گزینه مناسبی برای زمین‌های ورزشی، چمنزارها، مناطق تفریحی و دامنه تپه‌ها باشد.

چمن مصنوعی پلی پروپیلن چگونه است؟

گزینه دیگری که در خرید آنلاین انواع چمن مصنوعی می‌توانید سراغ آن بروید پلی پروپیلن است. در بین انواع چمن‌های مصنوعی این ماده کم هزینه‌ترین محسوب می‌شود و دارای بافت ظریفی است. بافت ظریف پلی پروپیلن از گلوله‌های جامد ساخته شده و با این حال نسبت به دو گزینه قبلی از دوام کمتری برخوردار می‌باشد. استفاده از این چمن مصنوعی به افرادی که می‌خواهند فضاسازی خوبی در باغ یا ویلا داشته باشند توصیه می‌شود. با این حال بهتر است برای زمین‌های ورزشی سراغ این چمن مصنوعی نروید چرا که خیلی سریع فرسوده می‌گردد و نمی‌تواند در برابر دماهای بالا مقاومت خوبی داشته باشد. چمن پلی پروپیلن در مناطق گرم و سوزان حالت خود را از دست می‌دهد و تبدیل به یک چمن غیرطبیعی با لکه‌های مسطح و مناطق بد شکل می‌گردد.

چمن پلی پروپیلن

خرید آنلاین انواع چمن مصنوعی بر اساس ارتفاع

در خرید آنلاین انواع چمن مصنوعی حالت دیگری که می‌توان انواع آنها را تقسیم بندی کرد بر اساس ارتفاع است. معمولا چمن‌های مصنوعی را بر اساس ارتفاع کوتاه بلند و متوسط به سه دسته متفاوت تقسیم بندی می‌کنند. با سه دسته متفاوت چمن‌های مصنوعی بر اساس ارتفاع آنها بیشتر آشنا خواهیم شد. 

برای خرید آنلاین انواع چمن مصنوعی سراغ چه کارخانه‌ای برویم؟

فروشگاه‌های مختلفی در بازار وجود دارند که برای خرید آنلاین انواع چمن مصنوعی می‌توانید سراغ آنها بروید. با این حال اگر می‌خواهید در خرید خودتان از مشاوره رایگان استفاده کنید و فرایند نصب را هم به کارشناسانی مجرب بسپارید، دنیای چمن بهترین گزینه خواهد بود. این مجموعه در حال حاضر یکی از معتبرترین تولید کنندگان چمن مصنوعی ایران محسوب می‌شود. چمن‌هایی که این کارخانه تولید می‌کند دارای تنوع رنگ هستند و می‌توانید انواع آبی، آجری و سفید چمن‌های مصنوعی را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *