بلاگ

چگونه بهترین چمن مصنوعی فوتبالی را انتخاب کنیم؟

چرا برای فوتبال سراغ چمن مصنوعی برویم؟

خرید چمن مصنوعی برای فوتبال ایده جذابی است. استفاده از چمن‌های طبیعی در زمین فوتبال معمولاً دردسرهای زیادی ایجاد می‌کند. از نظر هزینه هم چمن‌های مصنوعی گزینه بهتری نسبت به چمن‌های طبیعی هستند. چمن‌های مصنوعی راحت‌تر نگهداری می‌شوند و در تمام طول سال قابلیت استفاده دارند. وقتی یک چمن مصنوعی را به جای چمن طبیعی در زمین فوتبال نصب کنید دیگر بابت نحوه آبیاری آن دغدغه‌ای نخواهید داشت. در واقع این چمن‌ها اصلاً نیازی به آب ندارند و از این نظر به نفع محیط زیست هم می‌باشند. هرچند اگر می‌خواهید بهترین چمن مصنوعی فوتبالی را خریداری کنید باید حساسیت زیادی داشته باشید. شما باید به پارامترهای گوناگونی فکر کنید و بر اساس آنها در بازار به دنبال بهترین چمن مصنوعی برای فوتبال باشید.

بهترین چمن مصنوعی فوتبالی

بهترین چمن مصنوعی فوتبالی چه ویژگی‌هایی دارد؟

همانگونه که در بخش قبلی گفتیم بهترین چمن مصنوعی فوتبالی معمولاً ویژگی‌های خاصی دارد. اگر روی این ویژگی‌ها تمرکز کنید، می‌توانید بهترین چمن را برای زمین فوتبال خودتان انتخاب کنید. در واقع بر اساس این ویژگی‌ها چمن مصنوعی فوتبالی را خریداری خواهید کرد که با شرایط محیط مورد نظر شما تطبیق کامل داشته باشد. ممکن است چمن مصنوعی دیگری از کیفیت بهتری برخوردار بوده اما برای محدوده شما استاندارد نباشد. در هر صورت اگر می‌خواهید در انتخاب چمن مصنوعی فوتبالی مسیر درستی را طی کنید پارامترهایی که در ادامه بررسی می‌کنیم برای شما مفید خواهند بود.

سطح چمن مصنوعی چگونه باید باشد؟

اولین پارامتری که در پیدا کردن بهترین چمن مصنوعی فوتبالی باید روی آن دقت کنید سطح است. بررسی سطح به شما کمک می‌کند تا چمن مصنوعی را انتخاب کنید که برای پوشش زمین گزینه استانداردتری باشد. وقتی قرار است چمن مصنوعی برای فوتبال نصب گردد باید به یک نکته بسیار مهم دقت داشته باشید. فوتبال نیاز به چمنی دارد که شبیه به یک موکت بلند عمل کند. بهتر است این موکت از جنس پلی اتیلن مقاوم و سخت تولید شده باشد. هنگام انتخاب سطح چمن به کم تراکم یا پرتراکم بودن آن هم دقت داشته باشید. برای برخی زمین‌ها چمن کم تراکم و برای برخی دیگر مدل پرتراکم گزینه ایده‌آلی خواهد بود. در هنگام بررسی سطح این مورد را هم محاسبه کنید که چقدر فیبر برای یکنواختی کف نیاز خواهید داشت. اگر به اندازه کافی فیبر مصرف کنید می‌توانید سطح زمین چمن مصنوعی فوتبالی را سبزتر حفظ نمایید. درباره اندازه استاندارد زمین های چمن ورزشی بیشتر بدانیم.

چمن مصنوعی برای فوتبال

چمن چقدر باید ارتفاع داشته باشد؟

اگر دنبال بهترین چمن مصنوعی فوتبالی هستید روی ارتفاع چمن‌ باید دقت زیادی داشته باشید. در این مورد هم نمی‌توانیم مقدار مشخصی بیان کنیم چرا که هر زمین شرایط متفاوتی دارد. البته به صورت کلی توصیه می‌شود ارتفاع چمن بین ۴۰ تا ۵۰ میلی‌متر باشد. با این حال بر اساس شرایط چمن شما می‌توانید ارتفاع کمتر یا بیشتر هم در نظر بگیرید. ارتفاعی که گفتیم به خوبی می‌تواند شرایط یک چمن طبیعی را در چمن مصنوعی شبیه سازی کند. با این کار شما به پر کننده‌های کمتری هم برای پوشش سطح چمن احتیاج خواهید داشت. یعنی عملاً هزینه جانبی نصب چمن مصنوعی را تا حد زیادی کاهش می‌دهید. سعی کنید ارتفاعی را انتخاب نمایید که چمن را متراکم‌تر کند. به این شکل چمن دوام بیشتری خواهد داشت و از نظر ظاهری هم جذاب‌تر به نظر می‌رسد. 

در بهترین چمن مصنوعی فوتبالی از کدام پر کننده استفاده می‌شود؟

هر چقدر چمنی که می‌خرید متراکم باشد، باز هم نمی‌تواند تمام سطح زمین را پوشش دهد. به همین دلیل هنگام انتخاب بهترین چمن مصنوعی فوتبالی، باید در مورد پر کننده آن هم تحقیقات کاملی داشته باشید. پر کننده با کیفیت چمن مصنوعی می‌تواند ثبات بهتری برای سطح زمین ایجاد کند. پر کننده باعث بهبود عملکرد زمین چمن مصنوعی فوتبالی هم خواهد شد. از طرفی بدون پر کننده احتمال وقوع حادثه برای بازیکنان افزایش پیدا می‌کند. در واقع تماس آنها با سطح زمین بیشتر می‌شود و احتمال این وجود دارد که آسیب‌های جدی هنگام بازی ببینند. پر کننده با کیفیت و مناسب می‌تواند ظاهر چمن شما را هم زیباتر کند. البته دقت داشته باشید همه این اتفاقات زمانی رقم می‌خورند که بهترین پر کننده را برای چمن انتخاب کنید. قیمت گرانول مناسب برای زمین چمن مصنوعی چگونه است.

سطح زمین

برای انتخاب بهترین چمن مصنوعی فوتبالی، نیازهای اولیه را دریابید!

قبل از اینکه بخواهید تمام پارامترهای قبلی را برای خرید بهترین چمن مصنوعی فوتبالی رعایت کنید، ابتدا باید زمین خودتان را دقیق بررسی نمایید. شما باید به صورت دقیق نیازهای زمین و کاستی‌های آن را یادداشت برداری کنید. بر اساس شرایطی که زمین دارد می‌توانید چمن بهتری برای آن خریداری نمایید. مثلاً اگر زمین مورد نظر شما دارای سطح برجسته و شیبدار است، توصیه می‌کنیم سراغ چمنی بروید که سطح آن را یکدست نماید. به این مورد هم دقت داشته باشید که هر منطقه، آب و هوای متفاوتی دارد. قبل از خرید چمن مصنوعی بهتر است شرایط آب و هوایی خودتان را به صورت دقیق ارزیابی کنید. اگر نسبت به شرایط دمایی محل نصب چمن اطلاعات دقیق‌تری داشته باشید هنگام خرید می‌توانید سراغ گزینه‌های استانداردتری بروید. عدم توجه به شرایط آب و هوایی می‌تواند در آینده به چمن مصنوعی مورد نظر شما آسیب وارد کند.

رنگ و طراحی ظاهری چقدر در خرید چمن موثر است؟

طبیعتاً بهترین چمن مصنوعی فوتبالی باید از نظر ظاهری هم وضعیت خوبی داشته باشد. شما باید سراغ چمن‌هایی بروید که طراحی مناسبی داشته باشند و رنگ آمیزی آنها هم به خوبی اتفاق افتاده باشد. این ایده جذاب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم که هنگام خرید چمن مصنوعی برای فوتبال سراغ رنگ‌های متفاوت بروید. اینکه به جای رنگ سبز رنگ‌های دیگری مثل آجری، طوسی یا آبی را برای چمن انتخاب نمایید دیگران را به نوعی سوپرایز خواهد کرد. انواع محصولات جمن مصنوعی را مشاهده کنید.

خرید چمن مصنوعی برای فوتبال

بهترین چمن مصنوعی فوتبالی را از کجا خریداری کنیم؟

اگر برای خرید بهترین چمن مصنوعی فوتبالی عزمتان جزم است، باید به دنبال یک فروشنده معتبر هم بگردید. حتی اگر تمام پارامترها را مو به مو بررسی کنید باز هم در مورد جنس و کیفیت چمن نمی‌توانید ۱۰۰ درصد مطمئن باشید. تنها در حالتی نسبت به این موضوع اطمینان پیدا می‌کنید که یک فروشنده معتبر برای خرید چمن پیدا کرده باشید. شاید فروشنده‌های متعددی در ایران برای چمن مصنوعی فوتبالی وجود داشته باشند اما قطعا هیچ کدام آنها به پای دنیای چمن نمی‌رسند. این مجموعه شاید یکی از معدود تولید کنندگان چمن مصنوعی باشد که تنوع بی‌نظیر در محصولات خود ارائه می‌کند. محصولات دنیای چمن در انواع مختلف رنگ مثل انواع طیف رنگ سبز، طوسی، آبی، سفید، قرمز و سایر رنگ های سفارشی قابل خریداری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *