بلاگ

بهترین قیمت چمن مصنوعی برای حیاط

برای خرید چمن مصنوعی حیاط چقدر باید هزینه کنیم؟

استفاده از چمن مصنوعی برای حیاط شدیداً هیجان انگیز است. معمولا هنگامی که این ایده در ذهن افراد شکل می‌گیرد آنها ابتدا دوست دارند در مورد قیمت چمن مصنوعی برای حیاط اطلاعات کسب کنند. در نگاه منطقی طرز فکر آنها درست است چون برای هدف گذاری اول باید میزان بودجه را مشخص کرد. با توجه به اینکه طیف وسیعی از چمن‌های مصنوعی در سبک و مدل‌های مختلف برای حیاط کاربرد دارند، تخمین هزینه قدری پیچیده می‌شود چمن های تزئینی برای این منظور کابرد دارند که از قسمت محصولات می توانید انها را بررسی کنید. ممکن است شما دنبال چمن مصنوعی فقط برای ورودی حیاط باشید. طبیعتاً هزینه این چمن با چمنی که قرار است بخشی از حیاط را تبدیل به یک فضای سبز کند متفاوت خواهد بود. از طرفی کیفیت چمن‌ها با هم متفاوت هستند که این موضوع در قیمت آنها تاثیر دارد.

قیمت چمن مصنوعی برای حیاط

قیمت چمن مصنوعی برای حیاط به چه عواملی وابسته است؟

عوامل مختلفی در تعیین قیمت چمن مصنوعی برای حیاط تاثیر مستقیم می‌گذارد. شناخت این عوامل کمک می‌کند تا در تخمین هزینه چمن مصنوعی حیاط دقیق‌تر عمل کنید. اگر محاسبات دقیقی در پیش بینی هزینه خرید و نصب چمن مصنوعی داشته باشید، هنگام اجرای آن با مشکل کمتری مواجه خواهید شد. مهمترین عوامل موثر در قیمت چمن‌های مصنوعی برای حیاط را با هم بررسی خواهیم نمود.

چمن مصنوعی چه کاربردهایی در حیاط دارد؟

عوامل مختلفی در تعیین قیمت چمن مصنوعی برای حیاط تاثیر مستقیم می‌گذارد. شناخت این عوامل کمک می‌کند تا در تخمین هزینه چمن مصنوعی حیاط دقیق‌تر عمل کنید. اگر محاسبات دقیقی در پیش بینی هزین

اینکه شما از چمن مصنوعی برای کدام قسمت حیاط استفاده کنید در تخمین قیمت چمن مصنوعی برای حیاط تاثیر مستقیم دارد. معمولاً چمن مصنوعی می‌تواند کاربردهای زیر را برای حیاط هر ساختمان داشته باشد:

  • فضای سبز:طراحی یک فضای سبز جذاب در حیاط منزل می‌تواند اوقات فراغت و لحظات صرف غذا و نوشیدنی را برای شما خاطره انگیزتر کند. شما می‌توانید از چمن مصنوعی برای رسیدن به این هدف کمک بگیرید.
  • کف حیاط: در گذشته استفاده از متریال‌هایی مثل سنگ یا موزاییک برای کف سازی پیشنهاد می‌شده است.با این حال دنیا مدام تغییر می‌کند و امروزه در بسیاری از کشورها مردم برای کف سازی سراغ چمن مصنوعی می‌روند. قطعاً نصب چمن در تمام حیاط منزل هزینه بیشتری نسبت به ایجاد یک فضای سبز کوچک دارد.
  • حیاط خلوت:داشتن حیاط خلوت در آپارتمان‌های کوچک یک غنیمت بزرگ است اما متاسفانه برخی مردم قدر آن را نمی‌دانند. به جای آنکه این محیط دنج را تبدیل به انباری کنید از آن برای ایجاد فضای استراحت و تفریح کمک بگیرید. به نظر نمی‌رسد هزینه نصب چمن مصنوعی برای یک حیاط خلوت خیلی زیاد باشد.
  • طراحی نواری:چمن مصنوعی قرار نیست همیشه به صورت یکنواخت و یکپارچه در حیاط شما استفاده شود. گاهی اوقات می‌توانید مدل نواری آن را بین موزاییک و سنگ‌های کف سازی شده در حیاط نصب کنید. یعنی عملاً شما هم فضای بین سنگ‌ها را پوشش داده‌اید و هم سراغ یک طراحی مدرن و با نشاط‌تر برای حیاط خودتان رفته‌اید. در مورد نصب و قیمت چمن نواری بیشتر بدانید.
طراحی نواری

از چه روشی برای نصب چمن مصنوعی در حیاط استفاده خواهید کرد؟

عامل دیگری که می‌تواند قیمت چمن مصنوعی برای حیاط را متفاوت کند، روشی است که برای نصب آن انتخاب می‌کنید. البته در هر مسیری که برای نصب چمن‌های مصنوعی حیاط انتخاب کنید باید دو مرحله زیرسازی و برشکاری را پشت سر بگذارید. در صورتی که زیرسازی آماده باشد نیازی به پرداخت هزینه برای آن ندارید. در مورد برشکاری هم اگر برای چمن مصنوعی مانعی در زمین وجود نداشته باشد نیاز به پرداخت هزینه اضافی نخواهد بود. البته در انتخاب روش نصب باید به یک نکته مهم دیگر هم دقت داشته باشید. میزان تردد در حیاطی که قصد چمن کاری در آن را دارید چقدر خواهد بود. اگر این میزان زیاد باشد باید در فرایند نصب سراغ مواد پر کننده سیلیس بروید. طبیعتاً این مواد هزینه جداگانه‌ای برای شما خواهند داشت. آنها الیاف را محکم می‌کنند و عمر آنها را افزایش می‌دهند. با استفاده از این مواد می‌توانید برای مدت طولانی‌تری از چمن نصب شده در حیاط خودتان لذت ببرید.

نصب چمن‌های مصنوعی حیاط

چمن مصنوعی با کیفیت یا بی‌کیفیت؟

کیفیت بیشترین تاثیر را در قیمت چمن مصنوعی برای حیاط می‌گذارد. هرچه کیفیت بالاتر باشد قیمت چمن هم بیشتر می‌شود. شاید چمن‌هایی وجود داشته باشند که دارای کیفیت استاندارد نیستند ولی از قیمت پایینی برخوردار هستند. متاسفانه برخی خریداران با دیدن قیمت این چمن‌ها سریع سراغ آنها می‌روند. کار آنها کمی عجیب است چرا که چمن بی‌کیفیت در آینده مشکلات زیادی برای آنها ایجاد خواهد کرد. این گونه چمن‌ها عمر زیادی ندارند و به سرعت باید برای تعویض آنها اقدام کرد. با وجود آنکه چمن با کیفیت قیمت بیشتری دارد اما بهتر است برای خرید سراغ آن بروید. چمن‌های با کیفیت مدت بیشتری دوام می‌آورند و معمولاً از متریال‌های مقاوم‌تری ساخته شده‌اند. قدم زدن بر روی آنها نیز آسیبی برای بدن شما به همراه نخواهد داشت.

بررسی تاثیر تراکم چمن روی قیمت این محصول

میزان تراکم روی قیمت چمن مصنوعی برای حیاط تاثیر مستقیم دارد. در واقع هرچه الیاف پرتر باشند و تراکم آنها بیشتر باشد، قیمت چمن بالاتر می‌رود. دقت داشته باشید که پر بودن الیاف نوعی ویژگی مثبت برای چمن محسوب می‌شود. هرچه چمن مصنوعی الیاف بیشتری داشته باشد در برابر فشار مقاومت بهتری از خود نشان می‌دهد. البته چمن‌های متراکم از لحاظ نرمی و لطافت نیز شرایط خوبی دارند. تردد روی آنها حس بهتری به شما منتقل خواهد کرد و برای بازی کودکان هم شرایط استانداردی دارند. توصیه می‌کنیم هنگام خرید، ارتفاع الیاف و جنس آنها را هم دقیق بررسی کنید. در مکان‌های کم تردد می‌توانید از چمن‌های با ارتفاع متوسط و پایین استفاده کنید. در بخش‌های پرتردد حیاط هم بهتر است سراغ چمن‌های متوسط و بلند بروید.

چمن‌های متراکم

بررسی تاثیر تراکم چمن کدام فروشگاه بهترین قیمت چمن مصنوعی برای حیاط را پیشنهاد می‌کند؟روی قیمت این محصول

انتخاب فروشنده مناسب تاثیر مستقیم در قیمت چمن مصنوعی برای حیاط دارد. اگر یک فروشنده معتبر و قابل اعتماد در بازار پیدا کنید می‌توانید چمن مصنوعی با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید. بهتر است در این خرید سراغ تولید کنندگان مطرح کشور بروید. مثلاً کارخانه دنیای چمن که محصولات خود را در انواع مختلف رنگ مثل انواع طیف رنگ سبز، طوسی، آبی، سفید، قرمز و سایر رنگ های سفارشی تولید می‌کند گزینه جذابی خواهد بود. این کارخانه قیمت بسیار پایینی برای محصولات خود در نظر می‌گیرد و خدمات گوناگونی را هم در کنار فروش چمن مصنوعی برای خریداران در نظر گرفته است. شما می‌توانید از مشاوران این مجموعه برای خرید چمن مناسب کمک بگیرید و از تکنسین‌های آن برای نصب چمن دعوت به همکاری نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *