بلاگ

قیمت چمن مصنوعی نواری

چمن مصنوعی نواری چیست؟

تا وقتی شناختی نسبت به چمن مصنوعی نواری پیدا نکرده‌ایم صحبت در مورد قیمت چمن مصنوعی نواری کمی عجیب است. به همین دلیل ابتدا این چمن‌ها را خدمت شما معرفی می‌کنیم. چمن‌های نواری بخشی از همان چمن‌های معمولی مصنوعی هستند که به صورت نوار با ابعاد متفاوت جداسازی شده‌ و برش خورده‌اند. طول این نوارها متنوع بوده و بر اساس محلی که قرار است در آن نصب شود تعیین می‌گردد. البته عمدتاً این نوارها را در طول ۵ تا ۱۵ متر تولید می‌کنند. با کمک چمن‌های مصنوعی نواری شما می‌توانید بین شیارهای سنگ در منزل یا ساختمان مورد نظر خودتان را با چسب مخصوص پر کنید. استفاده از چمن مصنوعی نواری بین سنگ‌های حیاط می‌تواند جذابیت آن را بیشتر کند. درباره نحوه نصب چمن مصنوعی بین موازییک و سنگ بیشتر بدانیم.

قیمت چمن مصنوعی نواری

چرا چمن مصنوعی نواری خریداری کنیم؟

مناسب بودن قیمت چمن مصنوعی نواری تنها یکی از دلایل خرید آن محسوب می‌شود. خرید چمن مصنوعی نواری مزایای بیشتری دارد که آنها را خدمت شما معرفی خواهیم کرد:

  • قیمت: ارزان بودن قیمت چمن مصنوعی نواری هنگام خرید آن، یکی از دلایل محبوبیت این محصول است. شما برای خرید این چمن‌ها نسبت به دیگر چمن‌های مصنوعی یا طبیعی هزینه‌ای به مراتب کمتر پرداخت خواهید کرد. در واقع دیگر نیاز به این ندارید که چمن را در متراژ وسیع خریداری کنید و در محیط منزل خودتان پیاده‌سازی نمایید. تکه‌ای از آن هم برای زیباسازی حیاط شما مفید خواهد بود.
  • نگهداری: برای محافظت از چمن مصنوعی نواری نیازی به آن ندارید که این چمن‌ها را آبیاری کنید. در واقع نگهداری آنها مشکلی برای شما به وجود نخواهد آورد.البته چمن‌های مصنوعی نواری قابلیت شستشو هم دارند و هنگام تمیز کردن سنگ‌ها می‌توانید آنها را هم نظافت کنید.
  • زیبایی:پس از خرید چمن‌های مصنوعی نواری شما می‌توانید در تمام طول سال از سبزی و زیبایی آنها لذت ببرید. در واقع برخلاف چمن‌های طبیعی که تنها بخشی از سال سرزنده و شاداب هستند چمن‌های مصنوعی در تمام طول سال سالم باقی می‌ماند. 
  • ابعاد: اگر شما بخواهید چمن مصنوعی را در تمام محیط خودتان پیاده‌سازی کنید، احتمالاً باید هزینه بسیار زیادی پرداخت نمایید.به جای این کار می‌توانید چمن‌های مصنوعی را در حالت نواری خریداری کنید و آنها را در برخی از نقاط محیط مورد نظرتان پیاده‌سازی نمایید. ابعاد این چمن‌ها کوچکتر هستند و هزینه را کاهش می‌دهند.
چرا چمن مصنوعی نواری خریداری کنیم؟

از چمن مصنوعی نواری کجا استفاده کنیم؟

با پرداخت قیمت چمن مصنوعی نواری می‌توانید از آن در فضاهای مختلفی استفاده کنید. با این وجود توصیه می‌کنیم از این چمن‌های مصنوعی در فضاهای زیر استفاده نمایید:

  • چمن مصنوعی نواری برای مراکز آموزشی و مهد کودک‌ها گزینه جذابی خواهد بود. اینکه فضای این مراکز یکنواخت باشد، تاثیر خوبی روی روحیه فرزندان شما نمی‌گذارد. وجود چند رول چمن مصنوعی نواری می‌تواند فضاهای آموزشی و مهد کودک‌ها را دلنشین‌تر کند.
  • یکی دیگر از کاربردهای مهم چمن مصنوعی نواری استفاده از آن در فضاسازی محیط‌های مختلف است. اگر می‌خواهید ویلا، باغ یا حیاط خانه خودتان را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنید می‌توانید سراغ این محصولات بروید.ترکیب چمن مصنوعی نواری با کفپوش‌های سنگی و بتنی می‌تواند زیبایی محوطه شما را چند برابر کند.
  • یکی از ویژگی‌های مهم چمن مصنوعی نواری این است که آن را در بالکن و پاسیو خانه خودتان هم می‌توانید به کار ببرید. اگر دوست دارید یک بام سبز در خانه خودتان داشته باشید نیز چمن مصنوعی بهترین گزینه برای آن است. استفاده از این چمن‌ها در بالکن و پاسیو نیز می‌تواند آنها را فضایی جذاب‌تر برای استراحت شما کند. قیمت انواع چمن مصنوعی را از اینجا بدانید.
رول چمن مصنوعی نواری

قیمت چمن مصنوعی نواری چگونه محاسبه می‌شود؟

در تعیین قیمت چمن مصنوعی نواری به پارامترهای گوناگونی توجه می‌شود. پارامترهایی که در تعیین قیمت این محصول اثرگذار هستند را خدمتتان معرفی خواهیم کرد:

  • ابعاد: طبیعتاً هرچه ابعاد بزرگتری از چمن‌های مصنوعی نواری را بخواهید خریداری کنید، باید پول بیشتری هم پرداخت نمایید. ابعاد مختلف این محصولات دارای قیمت‌های متنوعی هستند و حتماً هنگام خرید باید اطلاعات کامل را از فروشنده در این مورد دریافت کنید.
  • جنس:طبیعتاً چمن‌های مصنوعی نواری با استفاده از اجناس گوناگونی تولید می‌شوند. هرچه جنس استفاده شده مرغوب‌تر باشد، قطعاً چمن‌ها استقامت بیشتری در برابر عوامل محیطی دارند. چنین چمن‌هایی قطعاً قیمت بیشتری نسبت به محصولات مشابه خواهند داشت.
  • طرح: شاید برخی افراد فکر کنند چمن‌های مصنوعی در یک طرح مشابه تولید می‌شوند. چنین چیزی وجود ندارد و چمن مصنوعی نواری دارای تنوع طرح است. حتی شما می‌توانید درخواست سفارشی سازی چمن نواری مورد نظرتان را از لحاظ طرح داشته باشید. هرچه طرح جذاب‌تر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود.
  • رنگ:دیگر عامل موثر در قیمت چمن مصنوعی نواری رنگ به کار رفته در آن است. طبیعتاً تمام چمن‌های مصنوعی رنگ سبز دارند اما اینکه رنگ به کار رفته تا چه زمانی دوام و ماندگاری داشته باشد در قیمت موثر خواهد بود.
چمن‌های مصنوعی نواری

چمن مصنوعی نواری در چند مرحله نصب می‌شود؟

مورد دیگری که می‌تواند روی هزینه و قیمت چمن مصنوعی نواری تاثیرگذار باشد، نحوه نصب آن است. معمولاً نصب این چمن‌ها در سه مرحله انجام می‌پذیرد. در مرحله اول سطحی که قرار است چمن روی آن قرار گیرد به خوبی باید آماده گردد. شما باید از افراد متخصص برای آماده سازی سطح کمک بگیرید. در مرحله دوم چمن باید برش زده شود. البته اگر چمن مصنوعی نواری را در ابعاد مناسب خریداری کرده‌اید نیازی به برش زدن آن ندارید. در غیر این صورت باید چمن‌ها را بر اساس فضاهایی که قرار است در آن نصب شوند آماده کنید. پس از آماده سازی ابعاد چمن مصنوعی نواری نوبت به آن می‌رسد که چسب لازم را در محل نصب بریزید و چمن را روی آن نصب کنید. دقت داشته باشید که چمن به خوبی در ابعاد مورد نظر شما فیکس شود و خطر سر خوردن برای هیچکس به وجود نیاید.

ابعاد چمن مصنوعی نواری

چمن مصنوعی نواری را از کجا خریداری کنیم؟

اگر می‌خواهید با پایین‌ترین قیمت چمن مصنوعی نواری خریداری نمایید باید سراغ مجموعه‌های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند بروید. آنها چمن‌های با کیفیت نواری را با بهترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار می‌دهند. به این ترتیب شما محصولاتی مناسب را خریداری کرده‌اید که خطری برای محیط شما ندارند و قیمت مناسبی هم دارا می‌باشند. کارخانه دنیای چمن یکی از بهترین مراکزی است که جهت تامین چمن مصنوعی نواری می‌توانید به آن مراجعه کنید. قیمت و کیفیت محصولات این مجموعه منحصر به فرد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *