بلاگ

در مدارس از چه چمن مصنوعی استفاده می شود؟

در مدارس از چه چمن مصنوعی استفاده می شود؟ آیا چمن مدارس از سایر چمن ها متفاوت است؟

در مدارس از چه چمن مصنوعی استفاده می شود؟ فراهم کردن امکانات ورزشی و تفریحی مناسب در مدارس نیاز به فضای زیادی دارد و می تواند برای بسیاری هزینه های سنگینی را به همراه داشته باشد. با این حال بسیار مهم است که بچه‌ها به فعالیت بدنی بپردازند، ما می‌دانیم که انتخاب‌های بهتر منجر به مشارکت بیشتر در ورزش می‌شود. ورزش همیشه بخش مهمی از برنامه درسی مدارس بوده است، به ویژه در مدارس ابتدایی. ورزش جدای از مزایای آشکار سلامتی، فعالیت‌های فیزیکی و چالش‌ها به رشد کودکان کمک می‌کند و حتی می‌تواند از پیشرفت تحصیلی آن‌ها حمایت نماید.

در مدارس از چه چمن مصنوعی استفاده می شود؟

زمین های چمن مصنوعی تعاملی با مراقبت آسان

زمین های چمن مصنوعی تعاملی مناسب برای:

  • زمین های بازی مدارس ابتدایی
  • زمین های بازی پیش دبستانی هستند.

چمن مصنوعی و دیگر سطوح زمین بازی ما، سیستم‌های کاربردی مطابق با شرایط آب و هوایی هستند که می‌توانند گرافیک‌های رنگارنگ را شامل شوند. این گرافیک‌ها و فعالیت‌ها توسط مدرسه و دنیای چمن طراحی شده‌اند تا فرصت‌های یادگیری را فراهم کرده و به رشد مهارت‌های فیزیکی کمک نمایند. با حداقل مراقبت، زمین های بازی رنگارنگ ما برای سال ها استفاده روزانه، روشن و شاد باقی می مانند و برای کودکان در آفتاب یا باران ایمن هستند. همچنین سطوح زمین بازی چمن مصنوعی را می توان در زیر تجهیزات زمین بازی قرار داد. چمن‌های مصنوعی دنیای چمن در برابر «مقررات ارتفاع بحرانی سقوط» برای ارائه سقوط نرم تا 3 متر آزمایش شده اند. سطوح زمین بازی ما فراتر از استانداردهای ایمنی دولتی است و ما مراقبت ویژه ای از ایمنی همه زمین های بازی که در مدارس نصب می کنیم، ارائه می دهیم.

مدارس با چمن سفارشی متمایز هستند

آیا می دانستید که می توانید چمن مصنوعی سفارشی (به هر شکلی که دوست دارید) داشته باشید؟ به طور فزاینده ای، شاهد هستیم که مدارس از گزینه اضافه کردن آرم و شعار مدرسه خود به زمین های بازی و زمین های ورزشی چمن مصنوعی، استقبال می کنند. انجام این کار به دلایلی محبوب است: این مناطق معمولا فضای نسبتا قابل مشاهده ای را در محوطه مدرسه اشغال می کنند. بنابراین سفارشی کردن آنها چندین مزیت را به همراه دارد:

  • حس غرور را در نماد و رنگ های مدرسه القا می کند.
  • در زمین بازی مدرسه خودنمایی می کند.
  • در مسابقات توسط مدارس دیگر دیده می شوند.
  • استانداردهای بالا را منعکس می کند.

از دنیای چمن بخواهید تا در مورد سیستم ورزشی مصنوعی مناسب مدرسه به شما کمک کنند. چمن های مصنوعی با عمر طولانی  دنیای چمن برای اجرای عملکرد در سطح بالای هر ورزش طراحی شده است. برخی از محصولات ما برای ورزش های خاص تخصصی هستند. برخی دیگر با کیفیت های مورد نیاز برای چندین ورزش تولید شده اند و برای مدارس، زمین های خانوادگی و باشگاه های ورزشی محلی قابل استفاده هستند.

چمن مصنوعی سفارشی

لزوم استفاده از چمن مصنوعی با کیفیت برای فضاهای ورزشی و تفریحی مدارس

چمن مصنوعی با کیفیت، مدارس را قادر می سازد تا طیف وسیع تری از بازی های ورزشی را ارائه دهند، بنابراین دانش آموزان انتخاب بیشتری دارند. چمن مصنوعی دنیای چمن برای چندین سال ارزش افزوده به مدارس ابتدایی و متوسطه در سراسر کشور داده است. مدارس مزایای چمن مصنوعی را برای طیف وسیعی از کاربردها مشاهده می کنند. چمن مصنوعی هزینه نگهداری را به حداقل می رساند و در عین حال استفاده از فضای گرانبها (و اغلب محدود) را افزایش می دهد. دنیای چمن، چمن مصنوعی بادوام را برای سه کاربرد اصلی در مدارس ارائه می دهد:

  1. چمن های چند منظوره جهت ایجاد عملکرد فوق العاده برای ورزش های مختلف از جمله تمام بازی های زمینی (تنیس، بسکتبال و…) طراحی شده اند. این سطوح ورزشی تعداد ورزش هایی را که می توانید فقط با یک زمین به شاگردان خود ارائه دهید، افزایش می دهد.
  2. چمن های مصنوعی که برای ورزش های زمینی فضای باز مانند فوتبال، فوتسال و… ساخته شده اند. این چمن‌های ‌ورزشی با ارتفاع پایل بلندتر، ویژگی‌های چمن طبیعی را داشته و مزایای ذاتی بسیاری برای مدارس ارائه می دهند.
  3. چمن‌های تزئینی دنیای چمن، چمن‌های با رنگ زیبا و تازه  و  الیاف نرم و صافی دارند که در مناطق کم ترافیک مورد استفاده قرار می گیرند.
چمن مصنوعی با کیفیت

در پایان

چمن‌های مصنوعی دنیای چمن مزایای زیادی را ارائه می‌دهند. این مزایا بر مشکلات مربوط به چمن طبیعی در زمین‌های شلوغ مدرسه (مانند مناطق فرسوده، گل‌آلود، نبود مناطق خنک‌کننده در فضای باز برای دانش‌آموزان) غلبه می‌کند. در مدارس از چه چمن مصنوعی استفاده می شود؟ دانش‌آموزان و کارکنان چمن مصنوعی را برای ذهن‌های خسته آرامش‌ بخش و با طراوت می‌دانند. چمن مصنوعی ویژه مدارس دنیای چمن همچنین یک منطقه عملی برای کار گروهی کلاس درس است، که محیطی ملایم را برای بحث کلاسی و گروهی  ایجاد می کند. چمن‌های تزئینی دنیای چمن در کنار استخرها، ساحل، برای نشستن راحت و غیررسمی تماشاگران، تمرین‌ها و تولیدات تئاتر در فضای باز عالی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *