بلاگ

قیمت چمن مصنوعی دنیای چمن چقدر است؟

آشنایی با چمن مصنوعی دنیای چمن

دنیای چمن یکی از برترین برندهای تولید کننده چمن مصنوعی در ایران است. با توجه به کیفیت مناسبی که چمن‌های تولیدی این مجموعه دارد، بررسی قیمت چمن مصنوعی دنیای چمن موضوعی جذاب خواهد بود. اکثر تولیدات این برند از لحاظ زیبایی، ایمنی، سازگاری با محیط زیست و ضد اشتعال بودن مورد تایید قرار می‌گیرند. دنیای چمن تلاش کرده برای فضاهای مختلف چمن مصنوعی با کیفیتی تولید کند. با توجه به متفاوت بودن تولیدات مختلف دنیای چمن، هر کدام از محصولات آن دارای قیمت خاصی هستند. در واقع قیمت چمن مصنوعی دنیای چمن به عوامل مختلفی وابسته می‌باشد. با بررسی این عوامل متوجه خواهیم شد که برای خرید چمن مصنوعی این برند معتبر چقدر لازم است هزینه کنیم.

قیمت چمن مصنوعی دنیای چمن

قیمت چمن مصنوعی دنیای چمن به چه ویژگی‌هایی وابسته است؟

چند ویژگی هستند که روی قیمت چمن مصنوعی دنیای چمن تاثیر مستقیم می‌گذارند. این ویژگی‌ها را خدمت شما معرفی می‌کنیم:

  • ارتفاع پایل:ارتفاع پایل همان ارتفاع الیاف چمن مصنوعی است. هرچه ارتفاع پایل بالاتر باشد یعنی مواد اولیه بیشتری برای تولید آن مصرف شده است. استفاده از مواد اولیه بیشتر هم تنها یک معنی دارد و آن بالا رفتن قیمت چمن می‌باشد. 
  • تراکم چمن: تراکم چمن هم روی قیمت تاثیر مستقیم دارد و هم می‌تواند زیبایی ظاهری چمن را دچار تغییر کند.معمولا چمن‌هایی که تراکم بیشتری داشته باشند هم ظاهر بهتری دارند و هم از کیفیت بهتری برخوردار هستند. چمن‌های متراکم نسبت به چمن‌هایی که تراکم کمتری دارند قیمت بالاتری خواهند داشت.
  • دیتکس:وزن الیاف در هر متر مربع از چمن مصنوعی را دیتکس می‌گویند. دیتکس روی قیمت محصولات دنیای چمن تاثیر بسیار زیادی دارد اما اکثر خریداران نسبت به آن اطلاعات زیادی ندارند. توصیه می‌کنیم هنگام خرید چمن مصنوعی، دیتکس را بررسی کنید و یک گزینه استاندارد خریداری نمایید.
  • بکینگ: نوع بکینگ به کار رفته در چمن مصنوعی تاثیر زیادی روی قیمت آن می‌گذارد.بکینگ با کیفیت در شرایط آب و هوایی متفاوت به خوبی چمن را حفظ کرده و مانع از تغییر در آن می‌شود.  البته کاملاً مشخص است که بکینگ با کیفیت قیمت زیادی هم دارد. با این حال وجود بکینگ خوب نوعی گارانتی برای عمر طولانی چمن هم محسوب می‌شود.
  • ابعاد: طبیعتاً هر محیطی بر اساس ابعادی که دارد نیاز به حجم خاصی از چمن مصنوعی خواهد داشت.هرچه ابعاد و اندازه چمن مصنوعی بیشتر باشد، قیمت و هزینه‌ای که برای خرید آن باید پرداخت گردد بیشتر خواهد شد.
خرید چمن مصنوعی

چمن مصنوعی دنیای چمن برای چه مواردی کاربرد دارد؟

یکی از مواردی که می‌تواند روی قیمت چمن مصنوعی دنیای چمن تاثیر مستقیم داشته باشد، کاربردی است که شما از چمن انتظار دارید. دنیای چمن محصولات مختلفی را روانه بازار کرده که هر کدام از آنها قیمت متفاوتی دارند. با انواع مختلف محصولات این برند آشنا می‌شویم:

  • فوتبال:احتمالاً شما هم برای اولین بار چمن مصنوعی را در زمین فوتبال مشاهده کرده‌اید. محصولاتی که دنیای چمن برای زمین فوتبال طراحی می‌کند هزینه مناسبی دارند و از دوام خوبی برخوردار هستند. با این وجود باید دقت داشت که معمولاً زمین فوتبال نیاز به چمن مصنوعی زیادی دارد که این موضوع می‌تواند کمی هزینه را بالا ببرد.
  • تنیس:دنیای چمن بهترین چمن مصنوعی تنیس را در ایران تولید می‌کند. نسبت به محصولات مشابهی که برندهای دیگر می‌سازند، چمن تنیس این برند قیمت بسیار خوبی دارد و در تمام طول سال می‌توان از آن استفاده کرد.
  • مدارس:دنیای چمن یکی از معدود برندهای ایرانی است که به صورت ویژه برای مدارس چمن اختصاصی تولید می‌کند. چمن‌هایی که برای مدارس تولید می‌شوند نیاز به مواد پر کننده ندارند و از نظافت آسانی برخوردار هستند. قیمت آنها هم بستگی به این دارد که در چه ابعادی و با چه طراحی ساخته شوند.
  • حیوانات خانگی:اگر دوستدار حیوانات خانگی هستید و می‌خواهید بهترین فضا را برای آنها آماده نمایید بهتر است چمن مصنوعی را فراموش نکنید. حیوانات خانگی معمولاً روی چمن مصنوعی راحت‌تر هستند. قیمت این مدل چمن هم براساس مواد اولیه‌ای که در آن به کار رفته تعیین می‌گردد.
  • تزیینی: مدل‌های تزیینی محبوب‌ترین محصولات دنیای چمن هستند. چمن‌های تزیینی که این مجموعه تولید می‌کند قابلیت استفاده در طراحی داخلی، فضای گیمینگ کودکان، دیزاین فضای باز و… را دارند. البته چمن‌های تزیینی این مجموعه قیمت مناسبی هم دارا می‌باشند.
چمن‌های تزیینی

فرایند نصب چقدر در قیمت چمن مصنوعی دنیای چمن تاثیر خواهد گذاشت؟

در فرایند نصب چمن مصنوعی دنیای چمن از تجهیزات جانبی مختلفی کمک گرفته می‌شود. میزان استفاده از این تجهیزات روی قیمت چمن مصنوعی دنیای چمن اثر خواهد داشت. مثلاً اینکه چقدر نیاز به چسب چمن داشته باشید می‌تواند هزینه را دچار تغییر کند. همچنین نیاز یا عدم نیاز شما به پر کننده دیگر عامل تفاوت قیمت خواهد بود. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که بر اساس ابعاد چمن، مدت زمان نصب آن تعیین می‌شود. هرچه ابعاد زمینی که قرار است چمن مصنوعی در آن نصب شود بزرگتر باشد، تکنسین باید زمان بیشتری برای نصب آن در نظر بگیرد. این موضوع باعث می‌شود دستمزد او افزایش پیدا کند.

نصب چمن مصنوعی

چرا دنیای چمن را برای خرید چمن مصنوعی انتخاب کنیم؟

مناسب بودن قیمت چمن مصنوعی دنیای چمن تنها یک دلیل برای خرید محصولات آن می‌باشد. این مجموعه خدمات بسیار زیادی را در روش و نصب چمن مصنوعی ارائه می‌کند که خوب است با آنها آشنا شویم:

  • قیمت:هزینه خرید هر کدام از محصولات دنیای چمن را اگر با برندهای دیگر مقایسه کنید متوجه پایین بودن قیمت تولیدات این برند خواهید شد. این در حالی است که دنیای چمن از نظر کیفیت بهترین محصولات را در ایران تولید می‌کند.
  • نصب:دنیای چمن تمامی مراحل نصب و اجرای چمن مصنوعی را برای شما انجام می‌دهد. این مجموعه با بهترین روش چمن مصنوعی شما را در محیطی که مد نظر قرار داده‌اید نصب خواهد کرد.
  • تنوع:محصولات دنیای چمن در انواع مختلف رنگ مثل انواع طیف رنگ سبز، طوسی، آبی، سفید، قرمز و سایر رنگ های سفارشی قابل خریداری هستند. بعید است در برندهای دیگر بتوانید چمن مصنوعی را با این تنوع رنگ پیدا کنید.
  • مشاوره:برای اینکه بهترین گزینه را در بین محصولات دنیای چمن انتخاب کنید، این مجموعه خدمات مشاوره را برای شما ارائه کرده است. با کمک کارشناسان دنیای چمن می‌توانید بهترین محصول این برند را خریداری نمایید.
  • گارانتی: دنیای چمن برای تمامی محصولات خود گارانتی ۲ ساله ارائه می‌نماید. در صورتی که طی این دو سال مشکلی برای چمن مصنوعی شما به وجود بیاید می‌توانید از خدمات پس از فروش آن بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *