بلاگ

کدام تولید کننده چمن مصنوعی در ایران قابل اعتماد است؟

چگونه بهترین تولید کننده چمن مصنوعی در ایران را پیدا کنیم؟

پیشرفت فناوری سبب شده تا محوطه سازی دوران جدیدی را تجربه کند و استفاده از چمن مصنوعی به طور فزاینده‌ای بیشتر شود. شاید تا چند سال پیش فقط افرادی که می‌خواستند یک چمن مصنوعی برای بازی طراحی کنند، سراغ تولید کننده چمن مصنوعی در ایران می‌رفتند. هدف آنها این بود که در محدوده زندگی خودشان یک زمین فوتبال با این مدل چمن داشته باشند و به نوعی آن را جایگزین چمن‌های طبیعی پرهزینه نمایند. با این حال در حال حاضر چمن مصنوعی تنها در حوزه فوتبال کاربرد ندارد و حتی می‌توان برای زیباسازی یک حیاط خلوت هم از آن استفاده کرد. آنچه اهمیت دارد این است که شما در خرید چمن مصنوعی نکات مختلفی را رعایت کنید تا با تهیه این محصولات از بهترین تولید کنندگان، استفاده مناسب‌تری از آنها داشته باشید. سعی می‌کنیم نکات مختلفی که کمک می‌کنند معتبرترین تولید کنندگان چمن مصنوعی را پیدا کنید خدمت شما بیان نماییم.

تولید کننده چمن مصنوعی در ایران

کدام تولید کننده چمن مصنوعی در ایران محصول مورد نیاز ما را تولید می‌کند؟

اولین پارامتری که در انتخاب تولید کننده چمن مصنوعی در ایران باید به آن توجه داشته باشید نوع نیاز شما به این چمن‌ها است. به طور کلی چمن‌های مصنوعی برای دو کاربرد خریداری می‌شوند که عبارتند از:

  • ورزشی: اولین و مهم‌ترین کاربرد چمن‌های مصنوعی استفاده از آنها به جای چمن‌های طبیعی در محیط‌های مختلف ورزشی است.چمن طبیعی هزینه بسیار زیادی داشته و نگهداری از آن هم کار را دشوار می‌کند. با کمک چمن‌های مصنوعی شما می‌توانید در هر منطقه از ایران یک محیط مناسب برای بازی داشته باشید. البته کاربرد چمن مصنوعی صرفاً برای فوتبال نیست و می‌توانید از آن برای رشته‌های دیگری مثل گلف هم کمک بگیرید.
  • تزیینی:گروهی از مردم چمن مصنوعی را صرفاً برای دکوراسیون حیاط و فضای سبز خود خریداری می‌کنند. با کمک چمن مصنوعی می‌توانید محیط مورد نظر خودتان را شاداب‌تر نموده و استرس و تنش را از آن دور نمایید. بسیاری از ساختمان‌های مسکونی در حیاط خود از چمن‌های مصنوعی نواری برای زیباسازی محیط استفاده می‌کنند.
کاربرد چمن‌های مصنوعی

انتخاب تولید کننده معتبر، چقدر در طول عمر چمن‌های مصنوعی موثر است؟

انتخاب معتبرترین تولید کننده چمن مصنوعی در ایران تا حدودی طول عمر محصولاتی که خریداری می‌کنید را ضمانت می‌نماید. طول عمر چمن مصنوعی به چند عامل بستگی دارد که بررسی‌ آنها برای شما مفید می‌باشد:

  • معمولا چمن‌های مصنوعی که از مدل مونوفیلامنت ساخته می‌شوند نسبت به چمن‌های فیبریله عمر مفید بالاتری دارند. با این حال تشخیص نوع چمن برای بسیاری از خریداران تقریباً غیر ممکن است. وقتی به یک فروشنده معتبر مراجعه کنید خیالتان راحت خواهد بود که به اندازه هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید چمن با کیفیت دریافت خواهید کرد.
  • هرچه کیفیت چمن‌های مصنوعی بالاتر باشد عمر مفید آنها بیشتر می‌شود.دقت داشته باشید که فقط کارشناسان مجرب و متخصص می‌توانند کیفیت یک چمن را به طور دقیق ارزیابی کنند. اگر سراغ مجموعه‌های معتبر بروید احتمالاً آنها در این زمینه مشاوره‌های لازم را خدمت شما ارائه خواهند کرد.
  • نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد که نحوه استفاده از چمن‌های مصنوعی در افزایش طول عمر مفید آنها موثر خواهد بود.اگر از فروشندگان معتبر خرید چمن مصنوعی را انجام دهید احتمالاً آنها فرایند استفاده مناسب از این محصول را به شما آموزش خواهند داد.
  • نگهداری صحیح کمک می‌کند تا عمر مفید چمن مصنوعی بیشتر شود.متاسفانه برخی تولیدکنندگان در این زمینه اطلاعات کافی به خریدار منتقل نمی‌کنند و او با آسیب زدن به چمن عمر آن را کاهش می‌دهد. در کل خوب است این راه هم بدانید که نهایتاً یک چمن مصنوعی تا ۱۲ سال برای شما عمر خواهد کرد.
کیفیت چمن‌های مصنوعی

فیفا برای تولید چمن مصنوعی چه استانداردهایی تعیین کرده است؟

یکی از پارامترهایی که در انتخاب بهترین تولید کننده چمن مصنوعی در ایران می‌تواند موثر باشد، بررسی استانداردهای فیفا است. اگر تولید کننده در طراحی محصولات خود این استانداردها را رعایت کرده باشد، گزینه خوبی برای تامین چمن مصنوعی خواهد بود. برخی از مهم‌ترین استانداردهای فیفا را خدمتتان بیان می‌کنیم:

  • مطابق نظر فیفا چمن‌های مصنوعی باید حداقل بین ۲۰ تا ۲۵ میلی‌متر ارتفاع داشته باشند. اگر به دنبال خرید چمن مصنوعی برای محیط‌های ورزشی هستید روی این موضوع باید دقت زیادی داشته باشید. ارتفاع کمتر یا بیشتر چمن‌ها می‌تواند به بازیکنان آسیب وارد کند.
  • پارامتر دومی که فیفا تاکید بسیار زیادی روی آن دارد، تراکم چمن است. طبق نظر این فدراسیون جهانی چمن‌های مصنوعی باید حداقل ۱۶ هزار گره در متر مربع داشته باشند. وجود ضخامت حداقل ۶ میلیمتری در چمن‌های مصنوعی یکی دیگر از استانداردهای فیفا است.
  • فیفا در مورد الیاف به کار رفته در چمن‌های مصنوعی هم استاندارد مهمی را تنظیم کرده است. مطابق این استاندارد چمن‌های مصنوعی فوتبال باید از جنس پلی اتیلن یا پلی پروپیلن تولید شده باشند.
  • وجود دو ویژگی برای تولید چمن‌های مصنوعی فوتبال از نظر فیفا ضرورت دارد. طبق نظر این فدراسیون چمن‌های مصنوعی فوتبال باید قابلیت ارتجاع و مقاومت در برابر سایش داشته باشند.
خرید چمن مصنوعی

کدام تولید کننده چمن مصنوعی در ایران بهترین است؟

شرکت‌های مختلفی در سرزمین ما به عنوان تولید کننده چمن مصنوعی در ایران فعالیت دارند. با این حال مشخص است که بسیاری از آنها قابل اعتماد نیستند و محصولات بی‌کیفیتی تولید می‌کنند. اگر تمایل دارید با خیالی آسوده بهترین مدل چمن مصنوعی در ایران را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم سراغ مجموعه دنیای چمن بروید. به دلایل زیر شرکت دنیای چمن بهترین تولید کننده چمن مصنوعی ایران محسوب می‌شود:

  • قیمت:چمن‌های مصنوعی که در مجموعه دنیای چمن به فروش می‌رسند، دارای قیمت‌های ایده‌آل و مناسبی هستند. این محصولات به اندازه کیفیتی که دارند ارزش گذاری می‌شوند و کارخانه به دنبال بالا بردن بی دلیل قیمت در آنها نیست.
  • تنوع:تولیدات دنیای چمن دارای تنوع بسیار خوبی هستند. یکی از ویژگی‌های خاص دنیای چمن آن است که محصولات خود را با رنگ‌های گوناگون مثل انواع طیف سبز، طوسی، آجری، سفید و حتی آبی در بازار عرضه می‌کند. از لحاظ طرح هم این محصولات متنوع هستند و می‌توانید مطابق سلیقه خودتان هر کدام از آنها را خریداری کنید.
  • نصب:یکی از ویژگی‌های مهم دنیای چمن آن است که مراحل نصب این محصولات را در صورت تمایل برای شما انجام می‌دهد. دقت داشته باشید که نصب چمن در ماندگاری و کیفیت آن اثر بالایی دارد و بهتر است این کار را به افراد متخصص واگذار کنید.
  • خدمات پس از فروش:دنیای چمن برای آنکه خیال خریداران خود را راحت کند، ضمانت و خدمات پس از فروش برای محصولات خود در نظر گرفته است. در صورت بروز هر مشکلی می‌توانید با کارشناسان این کارخانه ارتباط بگیرید و برای برطرف کردن آن پیگیری‌های لازم را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *