Uncategorized @fa

قیمت نصب هر متر مربع چمن مصنوعی چقدر تمام می‌شود؟

چرا قیمت نصب چمن مصنوعی مهم است؟

یکی از نکات جالب در خرید چمن مصنوعی آن است که همه به قیمت این محصول توجه دارند اما در مورد قیمت نصب آن سوالی نمی‌پرسند. این در حالی است که قیمت نصب هر متر مربع چمن مصنوعی تاثیر زیادی در هزینه نهایی کاشت آن دارد. تحقیقات بین‌المللی نشان می‌دهد که نصب هر فوت چمن مصنوعی در حال حاضر بین ۵ تا ۲۰ دلار هزینه به همراه خواهد داشت. البته قیمت نصب هر متر مربع از این چمن‌ها بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که می‌تواند قیمت گفته شده را دچار تغییر کند. به ویژه اینکه قرار است شما چمن‌های مصنوعی را در ایران نصب کنید و قیمت در کشور ما با سایر نقاط جهان متفاوت می‌باشد.

قیمت نصب هر متر مربع چمن مصنوعی

عوامل موثر در قیمت نصب هر متر مربع چمن مصنوعی

در قیمت نصب هر متر مربع چمن مصنوعی عوامل مختلفی موثر هستند. شما با شناخت این عوامل و تاثیر آنها در قیمت نهایی نصب چمن‌های مصنوعی می‌توانید هزینه این کار را بهتر پیش‌بینی کنید. برای اینکه در بررسی قیمت بهتر عمل کنید با عوامل موثر در آن آشنا خواهیم شد.

مواد اولیه چقدر در قیمت نهایی نصب چمن‌های مصنوعی تاثیرگذار هستند؟

یکی از مواردی که در قیمت نصب هر متر مربع چمن مصنوعی تاثیر مستقیم دارد، نوع مواد اولیه استفاده شده است. سبک‌های مختلفی از چمن مصنوعی وجود دارند که می‌توانید از بین آنها خرید خودتان را انجام دهید. در بین این چمن‌ها معمولاً سبک محوطه سازی محبوبیت بیشتری دارد. در این مدل چمن از تیغه‌های ضخیم، نازک، بلند، کوتاه و کاهگل قهوه‌ای یا سبز استفاده می‌شود. از طرفی چمن‌های مصنوعی معمولاً با مواد شیمیایی همچون پلی پروپیلن، پلی اتیلن و نایلون تولید می‌گردند که هر کدام از نظر کیفیت و قیمت متفاوت هستند. ارزان‌ و کم کیفیت‌ترین ماده اولیه برای ساخت چمن، پلی پروپیلن است. پلی اتیلن کمی نرم‌تر است و از نظر کیفیت در رتبه دوم قرار می‌گیرد. نایلون طبیعتاً با دوام‌ترین چمن مصنوعی محسوب می‌شود و بیشترین قیمت را دارد.

سبک محوطه سازی

برای پر کردن چمن مصنوعی سراغ کدام مواد می‌روید؟

دیگر عامل موثر در قیمت نصب هر متر مربع چمن مصنوعی موادی هستند که برای پر کردن آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولا از گزینه‌های مختلفی مثل لاستیک، ماسه انعطاف پذیر، ماسه سیلیس یا ماسه با پوشه اکریلیک برای پر کردن آن‌ها استفاده می‌کنند. بهتر است در پر کردن چمن مصنوعی پایین بودن قیمت را زیاد مد نظر قرار ندهید. اگر از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد برای این کار کمک بگیرید دیگر نیاز به پر کردن مجدد نخواهید داشت. این موضوع در دراز مدت برای شما از نظر مالی هم قرون به صرفه‌تر خواهد بود. ضمناً دقت داشته باشید که مواد با کیفیت با محیط زیست سازگاری بیشتری دارند، ادرار حیوانات را جذب نمی‌کنند و از دوام و ماندگاری بالاتری برخوردار می‌باشند. 

پر کردن چمن مصنوعی

اجرای نصب چمن مصنوعی چه هزینه‌هایی به همراه دارد؟

دیگر عوامل موثر در قیمت نصب هر متر مربع چمن مصنوعی هزینه‌های اجرای این کار هستند. معمولاً در مراحل نصب چمن‌های مصنوعی هزینه‌های زیر را باید تامین کنید:

  • هزینه عملیاتی:هر نوع پولی که برای حمل و نقل مواد هزینه کنید به عنوان هزینه عملیاتی شناخته می‌شود. شما باید سعی کنید تا جای امکان هزینه‌های عملیاتی را کاهش دهید تا فرایند نصب برای شما به صرفه‌تر انجام شود.
  • هزینه تخلیه:یکی از هزینه‌هایی که احتمالاً در فرایند اجرای نصب چمن مصنوعی با آن مواجه خواهید شد مربوط به تخلیه آن است. طبیعتاً این هزینه مربوط به زمانی می‌شود که می‌خواهید چمن‌ها را در محیط مورد نظر خودتان پیاده کنید.
  • هزینه سوخت: طبیعتاً برای انتقال چمن‌های مصنوعی شما باید هزینه سوخت حمل کننده را پرداخت کنید. البته تخمین این هزینه کار دشواری است چرا که ما اطلاع کافی از فاصله بین تولید کننده و محل نصب چمن نداریم.
  • هزینه تحویل:آخرین هزینه عملیاتی که باید به آن اشاره کنیم هزینه تحویل است که بستگی به برند و فاصله محل تولید چمن مصنوعی تا محل نصب آن دارد. هرچه این فاصله کمتر باشد هزینه تحویل محصولات کمتر خواهد شد.
مراحل نصب چمن‌های مصنوعی

عوامل عمومی موثر در قیمت نصب هر متر مربع چمن مصنوعی

چند عامل عمومی و کلی هستند که روی قیمت نصب هر متر مربع چمن مصنوعی تاثیرگذار خواهند بود.  عوامل موثر بر قیمت نصب چمن‌های مصنوعی را خدمتتان معرفی می‌کنیم:

  • برند: طبیعتاً هرچه تولید کننده چمن مصنوعی اعتبار بیشتری داشته باشد و محصولات آن پرفروش‌تر باشند، قیمت بالاتری برای چمن‌های خود در نظر خواهد گرفت.ضمناً خوب است بدانید که بعضی برندها فرایند نصب را خودشان انجام می‌دهد و بهتر است برای این کار هم به آنها اعتماد کنید.
  • نوع تیغه:تیغه چمن‌های مصنوعی دارای طراحی‌های متفاوتی هستند. هرچه سراغ چمن‌هایی بروید که تیغه‌های با دوام‌تر و مقاوم‌تری در برابر حرارت دارند باید هزینه بیشتری هم بابت آنها پرداخت نمایید.
  • اندازه محیط: هرچه محیط نصب چمن مصنوعی بزرگتر باشد قطعاً هزینه اجرای مراحل نصب بیشتر خواهد شد.طبیعتاً برای یک محیط بزرگ نیاز به چمن مصنوعی بیشتری هم خواهید داشت که این موضوع هم روی هزینه تاثیر مستقیم دارد.
  • طراحی محیط:اینکه شما بخواهید چمن مصنوعی را با چه طراحی اجرا کنید، قطعاً در هزینه نهایی تاثیر دارد. مثلاً اجرای نصب چمن مصنوعی در نواحی منحنی شکل می‌تواند هزینه بسیار زیادی برای شما داشته باشد.
تولید کننده چمن مصنوعی

عوامل عمومی موثر در قیمت نصب هر متر مربع چمن مصنوعی

طبیعتاً اگر بهترین شرکت تولید کننده را انتخاب کنید قیمت نصب هر متر مربع چمن مصنوعی برای شما مناسب‌تر تمام خواهد شد. مخصوصاً اگر شرکتی که انتخاب می‌کنید مراحل نصب چمن مصنوعی را خودش انجام دهد. در میان شرکت‌های ایرانی شاید دنیای چمن، معتبرترین برند تولید کننده چمن مصنوعی باشد. این مجموعه، چمن‌های مصنوعی را در انواع مختلف طرح و رنگ از جمله آبی، سفید، طوسی، آجری و… تولید می‌کند. شما می‌توانید هر کدام از انواع مختلف این محصول را که تمایل دارید خریداری کنید و از خود دنیای چمن برای نصب آن کمک بگیرید. مجموعه دنیای چمن در حال حاضر بهترین تکنسین‌های نصب چمن مصنوعی ایران را در استخدام خود دارد. با کمک تکنسین‌های این مجموعه می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با پایین‌ترین قیمت، مراحل نصب را انجام دهید. به نظر می‌رسد خرید چمن مصنوعی از دنیای چمن گزینه استاندارد و ایده‌آل برای شما در ایران باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *