بلاگ

چرا باید چمن مصنوعی مدارس را جدی بگیریم؟

چرا باید چمن مصنوعی مدارس را جدی بگیریم؟ مزایای چمن مصنوعی برای مدارس چیست؟

چرا باید چمن مصنوعی مدارس را جدی بگیریم؟ چمن مصنوعی برای بازی کردن عالی است و برای زنگ های ورزش ایده آل می باشد. برای مدارسی که سطح چمن را دوست دارند، چمن مصنوعی بهترین گزینه خواهد بود، بدون هیچ یک از مسائلی که چمن طبیعی ایجاد می کند. نیاز به قانع شدن دارید؟ پس این مقاله را بخوانید، توضیح خواهیم داد که چرا برای مدارس، چمن مصنوعی بهتر است. چمن مصنوعی برای مدارس بسیار مطلوب است زیرا:

  • هزینه نگهداری آن کمتر است.
  • تمیزتر است.
  • مناسب هر نوع شرایط آب و هوایی است.
  • استفاده از آن امن تر است.
  • همیشه عالی به نظر می رسد.
چرا باید چمن مصنوعی مدارس را جدی بگیریم؟

مقایسه هزینه نگهداری چمن مصنوعی با چمن طبیعی

هزینه نگهداری چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی مقرون به صرفه تر است. در حالی که همه ما بوی علف تازه اصلاح شده را دوست داریم، هزینه ای که برای انجام این کار پرداخت می شود بسیار زیاد است. چمن به طور منظم نیاز به اصلاح کردن دارد، به خصوص در بهار و تابستان. اگر زمین ورزشی باشد، انجام این کار سخت تر و پیچیده تر نیز خواهد بود. علاوه بر چمن زنی، نیاز به نگهداری منظم هم وجود دارد. با صدها کودک که هر روز در سراسر آن می دوند، چمن واقعی فرسوده می شود. در مناطقی که بیشترین استفاده را دارد، تکه‌های خالی و مسیرهای پیاده‌روی نامطلوب را خواهید دید. علاوه بر این، مشکلات ناشی از خزه، علف های هرز و دوره های خشکسالی وجود دارد که می تواند باعث از بین رفتن چمن و بذرکاری مجدد شود. تمام این تعمیرات و نگهداری می تواند گران باشد.

در واقع، دلیل اینکه باشگاه‌های ورزشی غول‌آسا به چمن مصنوعی با کیفیت روی آورده‌اند، پایین بودن هزینه نگهداری است. قطعا مدارس نیز می‌توانند از چمن مصنوعی بهره ببرند. چمن مصنوعی نیازی به اصلاح ندارد و از مواد بسیار بادوام ساخته شده که سال ها دوام می آورد. برخلاف چمن طبیعی که فرسوده می شود، چمن مصنوعی برای استفاده منظم و سنگین طراحی شده است.

چمن مصنوعی با کیفیت

چمن مصنوعی با کیفیت نسبت به چمن طبیعی تمیزتر است

مطمئنا چمن مصنوعی با کیفیت از چمن طبیعی تمیزتر می باشد. یکی از مشکلات بزرگ چمن طبیعی این است که برای رشد به خاک نیاز دارد. وقتی خاک با باران مخلوط می‌شود، نتیجه گل و لای است. گِل به کفش‌های بچه‌ها می‌چسبد و همه جای مدرسه را فرا می گیرد. جایی که گِل خشک می‌شود و لایه‌ای از خاک تشکیل می‌دهد، همه چیز را کثیف جلوه خواهد داد. آن راهرو درخشانی که نظافتچی شب قبل صیقل داده بود، به نظر می‌رسد سال‌هاست، تمیز نشده است. نتیجه‌ی گِل، کثیف شدن لباس‌های کودکان نیز خواهد بود، درس‌ ورزش باید زودتر تمام شود تا دانش‌آموزان بیش از اندازه کثیف نشوند. بدون گل، کف سالن مدرسه به زمان کمتری برای تمیز کردن نیاز دارد و این بدان معناست که مدارس می توانند هزینه های نظافت را در طول سال کاهش دهند.

چرا باید چمن مصنوعی مدارس را جدی بگیریم؟ مزیت چمن مصنوعی این است که یک مانع خود زهکشی بین چمن و خاک زیر آن وجود دارد که از تشکیل گل جلوگیری می کند. در نتیجه، مدرسه و دانش آموزان شما تمیزتر خواهند بود.

استفاده از چمن مصنوعی امن تر است

چمن مصنوعی با کیفیت از چند جهت ایمن تر از چمن واقعی است. اول اینکه آلرژی را کاهش می دهد. تعداد کمی از افراد به چمن آلرژی دارند، برخی به گرده آن حساسیت به چمن مصنوعی دارند، برخی دیگر فقط با دست زدن به آن دچار جوش می شوند. برخی نیز به گرده هایی که هنگام اصلاح چمن پراکنده می شوند حساسیت دارند. جایگزینی چمن واقعی با چمن مصنوعی این واکنش های آلرژیک را از بین می برد. از آنجایی که چمن مصنوعی دارای لایه زیرین جذب کننده ضربه است، احتمال آسیب جدی کودکان در صورت زمین خوردن یا سر خوردن در هنگام بازی را نیز کاهش می دهد. بنابراین سطحی عالی ایجاد می شود که می توانید سایر تجهیزات بازی مانند قاب های کوهنوردی را روی آن نصب کنید. لایه محافظ همچنین از بالا آمدن سنگ‌های تیز یا تکه‌های شیشه‌ای که در خاک مدفون شده‌اند جلوگیری می‌کند.

ظاهر چمن مصنوعی

ظاهر چمن مصنوعی همیشه عالی به نظر می رسد

ظاهر چمن مصنوعی همیشه عالی به نظر می رسد. به عنوان یک مدرسه، شما همیشه می‌خواهید که فضاهای بیرونی شما برای دانش‌آموزانتان جذاب به نظر برسد. در حالی که چمن طبیعی زمانی که در شرایط خوبی باشد و به تازگی اصلاح شده باشد، می تواند فوق العاده به نظر برسد. بنابراین جذابیت آن می تواند متزلزل شود، امکان دارد قهوه‌ای شود، خزه‌ بزند، لکه‌های طاس روی آن ایجاد شود و نامرتب به نظر برسد. چمن مصنوعی در تمام طول سال ظاهر خود را حفظ می‌کند و کاملا سبز و به‌طور بی‌نظیر چیده شده باقی می ماند.

چرا باید چمن مصنوعی مدارس را جدی بگیریم؟ همانطور که می بینید، در حالی که دلایل زیادی برای دوست داشتن چمن واقعی وجود دارد، اگر شما یک مدرسه دارید، چمن مصنوعی قطعا مناسب تر خواهد بود. نگهداری آن ارزان تر، تمیزتر و ایمن تر است. علاوه بر این، چمن مصنوعی مناسب برای هر نوع شرایط آب و هوایی بوده و در تمام طول سال عالی به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *