بلاگ

خرید مستقیم چمن مصنوعی از کارخانه اصفهان

خرید مستقیم چمن مصنوعی از کارخانه اصفهان به چه صورت است؟

خرید مستقیم چمن مصنوعی از کارخانه اصفهان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. هنگام خرید چمن مصنوعی، کیفیت، قیمت و پایداری برخی از عوامل کلیدی هستند که باید در نظر گرفته شوند. مهم است که قبل از خرید به مواد، فرآیند ساخت و گارانتی توجه کنید. سپس می توانید قیمت هر متر مربع را برای یافتن بهترین معامله در بازار برای چمن جدید مقایسه نمایید. با گزینه های موجود چمن مصنوعی، برای هر پروژه از محصولات مختلفی استفاده خواهید کرد که به بهترین وجه با نیازهای خاص شما مطابقت دارند. به عنوان مثال چمن منظره نگهداری کمی دارد و صاحبان خانه نیازی به چمن زنی یا کود دهی نخواهند داشت. چمن حیوانات خانگی زهکشی عالی را ارائه می دهد، به خصوص در مقایسه با چمن طبیعی. محصولات چمن ورزشی سطح بازی یکنواختی را برای افزایش عملکرد ورزشی ایجاد می کنند. در نهایت چمن زمین بازی یک گزینه ایمن تر و بادوام تر از چمن طبیعی است.

فرقی نمی کند در حال نصب چمن مصنوعی برای حیاط خلوت، مناطق بازی، زمین های ورزشی، استادیوم ها، فضای سبز گلف، پشت بام ها، مناطق حیوانات خانگی یا مناظر تجاری باشید. دنیای چمن محصولات چمن مصنوعی مناسب را برای شما دارد! بدون توجه به کاربرد، همه گزینه های چمن مصنوعی ما با کیفیت بالا، عاری از آفت کش ها، مقاوم در برابر هر نوع آب و هوا، نرم در لمس و تقریبا بدون نیاز به نگهداری هستند. علف های مصنوعی پرفروش ما را مشاهده کنید تا ببینید کدام محصول برای شما مناسب تر است!

خرید مستقیم چمن مصنوعی از کارخانه اصفهان

چرا باید به چمن مصنوعی روی آورد؟

چمن مصنوعی با کیفیت نیازی به نگهداری معمولی مانند آبیاری، کندن علف های هرز، کود دهی یا چمن زنی ندارد. این یک جایگزین کم هزینه برای چمن طبیعی خواهد بود. چمن مصنوعی بادوام است و عمر طولانی تری نسبت به چمن واقعی دارد. ساخته شده با مواد با کیفیت بالا مانند پلی اتیلن به منظور انعطاف پذیری بیشتر است. بنابراین برای ورزش های پرتحرک، چمن حیوانات خانگی، مناطق بازی، سبزه های گلف و شرایط آب و هوایی شدید استفاده می شود.

چمن مصنوعی با کیفیت نه تنها ماندگاری طولانی و بدون نیاز به نگهداری دارد، بلکه کاملا غیر سمی است و عاری از آفت کش ها و مواد شیمیایی مضر برای نگهداری چمن طبیعی می باشد. این باعث می شود محصولات چمن مصنوعی به انتخاب ایده آل برای چمن زمین بازی، زمین های ورزشی و مناطق حیوانات خانگی تبدیل شوند. محصولات چمن مصنوعی ممکن است در ابتدا یک سرمایه گذاری باشد، اما در دراز مدت باعث صرفه جویی در پول صاحبان خانه و صاحبان مشاغل می شود. امروز با ما تماس بگیرید تا چمنزار خود را ارتقا دهید!

چمن مصنوعی با کیفیت

نحوه نصب چمن مصنوعی

نصب چمن مصنوعی یک راه عالی برای بهبود ظاهر خانه و افزایش ارزش ملک است. چمن مصنوعی تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد و در زمان و هزینه صاحب خانه صرفه جویی می کند. در اینجا یک راهنمای DIY در مورد نحوه نصب چمن مصنوعی برای هر چمن چمن ارائه شده است:

  1. آماده سازی چمن: چمن را روی یک سطح تمیز و صاف بغلتانید و مطمئن شوید که همه تیغه های چمن مصنوعی در یک جهت حرکت می کنند. اجازه دهید چمن مصنوعی چند ساعت زیر نور خورشید بماند تا الیاف باز شوند.
  2. برش چمن مصنوعی: پشت چمن را در جایی که می خواهید برش دهید علامت بزنید. رول چمن را با استفاده از تیغ موکت برش دهید. اگر قسمت ‌هایی روی هم قرار گرفته ‌اند، آن‌ها را تا جایی که ممکن است (بدون دست زدن به آن‌ها) کوتاه کنید. چمن را تمیز کنید تا با لبه ها و حاشیه ها مطابقت داشته باشد.
  3. درز چمن: قسمت هایی را که می خواهید درز در آن قرار گیرد را با خط گچی علامت بزنید. هر دو لبه رول ها را تا حد امکان به ردیف دوم برش دهید. لبه های هر رول چمن را تا کنید و نوار درز را روی خطوط گچی قرار دهید. چسب را روی نوار یا سطح بمالید، قبل از فشار دادن روی درز، 10-15 دقیقه صبر کنید.
  4. محیط: برای محکم کردن محیط، میخ های گالوانیزه خود را هر 6 تا 10 سانتی متری در اطراف لبه ها قرار دهید.
نصب چمن مصنوعی

در پایان

خرید مستقیم چمن مصنوعی از کارخانه اصفهان به راحتی امکان پذیر است. ما با افتخار خدمات سراسری را ارائه می دهیم و می توانیم مستقیما چمن مصنوعی را به پروژه شما ارسال کنیم. درباره خرید مستقیم چمن مصنوعی از کارخانه بیشتر بدانید، اگر برای انجام این کار به یک متخصص نیاز دارید، ما می توانیم به شما کمک کنیم. بنابراین این توانایی را داریم که بهترین محصولات را به شما معرفی و ارائه دهیم. واقعی ترین محصولات چمن مصنوعی معمولا از پلی اتیلن ساخته می شوند و دارای ارتفاع الیاف عمیق، تراکم متوسط ​​و رنگ نخ طبیعی هستند. نصب محصولات چمن مصنوعی به سطح مورد نظر بستگی دارد. اگر آن را روی یک سطح سخت نصب می کنید، احتمالا نصب ساده ای خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *