بلاگ

اولین و بزرگترین تولید کننده چمن مصنوعی در ایران را می شناسید؟

اولین و بزرگترین تولید کننده چمن مصنوعی در ایران را می شناسید؟

اولین و بزرگترین تولید کننده چمن مصنوعی در ایران کارخانه‌ی دنیای چمن می باشد. این کارخانه یک تولید کننده و عمده فروش پیشرو است که بر تحقیق و توسعه، تولید و فروش چمن مصنوعی (ورزشی، چمن ویژه مدارس، چمن مصنوعی حیوانات خانگی، چمن گلف و…) تمرکز دارد. به عنوان اولین تولید کننده چمن مصنوعی در ایران گواهینامه‌های iso 14001-2015 / iso 9001-2015 / iso 10002-2018 / iso 10004-2012 / CE certification و سازمان ملی استاندارد ایران را دریافت کرده است. بنابراین در مسیر ایجاد یک پایگاه تولید مدرن از چمن مصنوعی با کیفیت بالا می باشد. دنیای چمن در سال 1396 در شهرک صنعتی شیراز تاسیس شد. این کارخانه در زمینه ی صادرات نیز حضور پررنگی دارد.

چمن مصنوعی با کیفیت سطحی از الیاف مصنوعی است که ظاهر چمن طبیعی را تقلید می کند. از این نوع چمن به طور گسترده در عرصه های ورزشی استفاده می شود. طی سالهای اخیر، چمن مصنوعی به دلیل نگهداری آسان برای مقاصد مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار گرفته است. سیستم‌های نسل دوم و سوم که دارای الیاف طولانی‌تر و پرکننده‌های ماسه‌ای و پرکننده‌های تزریق شده با دانه‌های لاستیک قابل بازیافت هستند، امروزه به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. چمن مصنوعی یک جایگزین مناسب برای چمن واقعی است که از مواد مصنوعی ساخته می شود. بدین ترتیب سطوح محوطه سازی داخلی و خارجی را برای رویدادهای ورزشی ایجاد می کند. چمن مصنوعی عموما برای حیوانات خانگی و کودکان بی خطر بوده و در مقایسه با چمن طبیعی با میزان آسیب کمتری همراه است.

اولین و بزرگترین تولید کننده چمن مصنوعی در ایران
اولین و بزرگترین تولید کننده چمن مصنوعی در ایران

شرکت برتر چمن مصنوعی در ایران

چمن مصنوعی با کیفیت به یکی از ارجح ترین انتخاب ها برای چمن های مسکونی و کاربردهای تجاری تبدیل شده است. دنیای چمن در حال حاضر چمن مصنوعی بدون گل و لای را ارائه می دهد که برای ورزش، زمین های بازی بسیار مناسب می باشد. چمن های مصنوعی در این کارخانه از مواد با کیفیت بالا ساخته می شوند که تمیز کردن و نگهداری آنها را آسان تر می کند. چمن را می توان با توجه به اندازه باغ ها، تراس ها یا سایر مناطق خاصی که باید در آن نصب شود، سفارشی کرد.

در دسترس بودن چمن مصنوعی با کیفیت و بادوام در هر شرایط آب و هوایی، محبوبیت آنها را (برای زمین های ورزشی مانند تنیس، هاکی،گلف، حیوانات خانگی،  بدمینتون، ویژه مدارس  و فوتبال و غیره) افزایش داده است. علاوه بر این، این چمن‌های مصنوعی به دلیل تمیز کردن منظم از گسترش باکتری‌ها جلوگیری می‌کنند که همین امر ایمنی آنها را افزایش می دهد. همچنین به آب و آفت‌کش‌های کمتری نیاز دارد و این امر تقاضای آن را برای کاربردهای مختلف بیشتر می کند.

چمن مصنوعی با کیفیت
چمن مصنوعی با کیفیت

مزایای کلیدی استفاده از چمن مصنوعی

مزایای کلیدی استفاده از چمن مصنوعی عبارتند از:

  • تعمیر و نگهداری کم هزینه
  • دوام افزایش یافته
  • امن برای کودکان و حیوانات خانگی
  • مقرون به صرفه بودن

یکی از مهمترین مزایای چمن مصنوعی نگهداری آسان و کم هزینه‌ی آن است. علاوه بر این، اجرای برنامه های نگهداری سالانه متشکل از کارشناسان بررسی فرسودگی و سایر مسائل چمن مصنوعی، نگهداری آن را مطلوب تر می کند. تیغه های چمن مصنوعی عمدتا در محفظه پلی یورتان محصور شده اند و هر تیغه برای مقاومت در برابر ترافیک سنگین پا و شرایط محیطی سخت، طراحی شده است. چمن مصنوعی شامل عوامل ضد باکتری بوده که از انتشار میکروب ها و باکتری ها جلوگیری می کند. کودکان و حیوانات خانگی می توانند بدون قرار گرفتن در معرض آفت کش ها، کودها یا سایر مواد شیمیایی سمی آزادانه روی چمن های مصنوعی بازی کنند. چمن مصنوعی مزیت اقتصادی بلندمدتی دارد که عمدتا به کاهش قابل توجه هزینه های نگهداری نسبت داده می شود.

در دسترس بودن چمن مصنوعی با کیفیت و بادوام در هر شرایط آب و هوایی، محبوبیت آنها را (برای زمین های ورزشی مانند والیبال، هاکی، بدمینتون و فوتبال و غیره) افزایش داده است. علاوه بر این، این چمن‌های مصنوعی به دلیل تمیز کردن منظم از گسترش باکتری‌ها جلوگیری می‌کنند که همین امر ایمنی آنها را افزایش می دهد. همچنین به آب و آفت‌کش‌های کمتری نیاز دارد و این امر تقاضای آن را برای کاربردهای مختلف بیشتر می کند.

مزایای کلیدی استفاده از چمن مصنوعی
مزایای کلیدی استفاده از چمن مصنوعی

چمن مصنوعی گلف

دنیای چمن به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده چمن مصنوعی در ایران چمن زمین گلف را نیز تولید و عرضه می کند. در واقع، برای دنیای چمن بسیار مهم است که چمن مصنوعی با کیفیت را برای گلف بازان تولید نماید. بنابراین یک خط کامل از سیستم های چمن مصنوعی را توسعه داده که به طور خاص برای کاربردهای گلف طراحی شده اند.

چمن مصنوعی با کیفیت به طور گسترده توسط صنعت گلف به عنوان یک جایگزین مناسب برای چمن واقعی شناخته شده است. بسیاری از گلف بازان حرفه ای از چمن های طبیعی استفاده می کنند. در مقابل بسیاری از گلف بازان ترجیح می دهند چمن‌های طبیعی خود را با چمن مصنوعی جایگزین کنند. بدین ترتیب هزینه نگهداری را به حداقل می رسانند و اجازه بازی در طول سال را دارند. چمن مصنوعی سطحی ثابت و با کیفیت را فراهم می کند که بسیار شبیه به چمن طبیعی است. همچنین سرعت رول و توپ عالی را برای بازی گلف ارائه می دهد. تطبیق پذیری چمن های مصنوعی این است که می توان آنها را در هر کجا که بخواهید نصب کنید. بنابراین چمن مصنوعی را می توان در محوطه هتل، مدارس یا هر جای دیگری که بخواهید نصب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *