بلاگ

نکات مهم در خرید چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی

نکات مهم در خرید چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی چیست؟

با رعایت نکات مهم در خرید چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی بهترین و مناسب ترین چمن را انتخاب خواهید کرد. چمن مصنوعی به نگهداری و آب کمی نیاز دارد، در کشوری با سبک زندگی شلوغ که با کمبود آب و کاهش بارش مواجه است، مزیت بزرگی می باشد. در حالی که مزایا به خودی خود بیانگر همه چیز هستند، چندین فاکتور وجود دارد که باید هنگام خرید چمن مصنوعی در نظر بگیرید. در اینجا این پنج نکته آورده شده است:

  1. بودجه
  2. مواد
  3. ارتفاع الیاف
  4. پایداری UV
  5. تخصص نصب
نکات مهم در خرید چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی

در نظر گرفتن بودجه برای خرید چمن مصنوعی

هزینه اولیه نصب چمن مصنوعی ممکن است بالاتر از چمن طبیعی به نظر برسد، اما صرفه جویی طولانی مدت در آب، چمن زنی و سایر تعمیرات تضمین می کند که چمن مصنوعی مقرون به صرفه تر می باشد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که برای هر پروژه بزرگ، باید بودجه در نظر گرفته شود. در حالی که دنیای چمن طیف گسترده‌ای از محصولات را برای رفع نیازهای شما ارائه می‌کند، لازم است که در نظر بگیرید کدام ویژگی‌ها برای شما مهم هستند. زیبایی ‌شناسی، دوام، تاثیرات محیطی همگی باید بررسی شوند و سپس تصمیم گیری جهت خرید انجام شود. اندازه‌گیری منطقه‌ای که می‌خواهید چمن مصنوعی خود را نصب کنید به شما این امکان را می‌دهد که هنگام تعیین بودجه خود، یک تخمین تقریبی انجام دهید.

مواد اولیه چمن مصنوعی عامل دیگری است که باید در نظر بگیرید، زیرا به طور مستقیم بر ظاهر، دوام، نفوذپذیری آب و هوا و عملکرد کلی چمن مصنوعی شما تاثیر می گذارد. هر محصول چمن مصنوعی دنیای چمن دارای نقاط قوت و مزایای خاص خود برای رفع نیازهای شما است. برای مثال، چمن مصنوعی فوتبالی سوپر F01 ما با نخ بادوام‌تر و محکم‌تری تولید می‌شود که آن را به چمن تجاری تبدیل می‌کند. این نوع چمن، ایده‌آل برای مناطق بازی یا مناطق ورزشی می باشد. این چمن طوری طراحی شده است که در برابر ترافیک سنگین پا با پشتی سه گانه مقاومت کند و از ایمن بودن الیاف چمن شما اطمینان حاصل نماید. در مقابل، چمن مصنوعی آوانا A01 نرم‌تر بوده و برای مناطق مسکونی و خانه‌ها مناسب‌تر است.

هزینه اولیه نصب چمن مصنوعی

بررسی ارتفاع الیاف چمن مصنوعی

ارتفاع الیاف چمن مصنوعی به طور قابل توجهی بر ظاهر و احساس راحتی تاثیر می گذارد. ارتفاع الیاف بلندتر ظاهری زیباتر و مجلل‌تر ایجاد میکند و می‌تواند شبیه به چمن طبیعی به نظر برسد. طول الیاف چمن بر احساس زیر پا تاثیر می‌گذارد، ارتفاع کوتاه‌تر الیاف ها می‌تواند منجر به یک سطح سفت‌تر شود در حالی که چمن‌های بلندتر احساس نرم‌تر و بالشتک‌تری را ارائه می‌دهند. بنابراین، در نظر گرفتن نوع فضا (برای استراحت، بازی یا اهداف تزئینی) برای انتخاب ارتفاع الیاف بسیار مهم است. به عنوان مثال، چمن مصنوعی بهاره B01  دارای ارتفاع الیاف 15 میلی متر می باشد و برای مناطقی با ترافیک بالا بسیار عالی است. برای یک رویکرد نرم تر، چمن مصنوعی ویژه مدارس هلندی HLS  ما دارای ارتفاع الیاف 30 میلی متر بوده و ظاهری سرسبز را برای هر پروژه محوطه سازی ارائه می دهد.

در بین نکات مهم در خرید چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی توجه به پایداری UV بسیار حائز اهمیت است. بر کسی پوشیده نیست که اشعه ماوراء بنفش خورشید می تواند به چمن های طبیعی آسیب بزند و باعث ایجاد لکه های خشک و قهوه ای در چمن شود. متاسفانه، همین امر در مورد چمن مصنوعی نیز صادق است. اگر چمن در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت نشده باشد، در نهایت سبب می شود چمن مصنوعی رنگ زنده‌ی خود را از دست بدهد. همه‌ی چمن های مصنوعی ما در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می شوند. همین امر تضمین می کند چمن شما در تمام طول سال سبز و پر جنب و جوش باقی بماند.

ارتفاع الیاف چمن مصنوعی

تخصص نصاب چمن مصنوعی

نصاب چمن مصنوعی نیاز به سطحی از مهارت، تکنیک و توجه به جزئیات دارد. در حالی که برخی از افراد اعتماد به نفس لازم برای نصب DIY را دارند، مهم است که توانایی های خود و پیچیدگی پروژه را در نظر بگیرید. حتی با وجود بهترین محصولات چمن مصنوعی که در اختیار دارید، نصب ضعیف می تواند زیبایی فضای بیرونی شما را خراب کند. استخدام یک شرکت نصب با تجربه، می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند. دنیای چمن شرکت پیشرو در تامین و نصب انواع چمن مصنوعی است که در این راستا سابقه ای درخشان دارد. ما طیف وسیعی از محصولات چمن مصنوعی را ارائه می دهیم. فرقی نمی کند بخواهید تغییری کوچک در فضای خانه‌ی خود بدهید و یا محیط های بزرگ خود را با چمن مصنوعی پوشش دهید. در هر صورت با دانستن اینکه در دستان متخصص هستید، خیالتان راحت خواهد بود.

در این مقاله نکات مهم در خرید چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی به صورت کامل توضیح داده شد. وقتی صحبت از زمین های ورزشی با چمن مصنوعی می شود، مهم نیست که زمین فوتبال باشد یا هر ورزش دیگری. به هر حال چمن مصنوعی دنیای چمن، ایمنی و عملکرد ورزشکاران را فراهم می کند و سرمایه گذاری طولانی مدت را برای صاحبان این زمین تضمین می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *