بلاگ

بهترین مرکز خرید چمن مصنوعی در تهران کجاست؟

بهترین مرکز خرید چمن مصنوعی در تهران کجاست؟ چگونه چمن مصنوعی مناسب را انتخاب کنیم؟

بهترین مرکز خرید چمن مصنوعی در تهران کجاست؟ تقریبا برای هر آب و هوا، مکان و بودجه‌ای چمن مصنوعی وجود دارد. با این حال از حجم و تنوع محصولات چمن مصنوعی نترسید. هنگامی که چند اصطلاح و ویژگی را بدانید، به خوبی بهترین چمن مصنوعی را برای فضای خود پیدا خواهید کرد. خواه چمن برای میادین ورزشی باشد یا چمن فنری برای زمین بازی کودک نوپا، در هر صورت چمن مورد نظر را خواهید یافت. اگر به نصب چمن مصنوعی علاقه دارید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله نیازهای مکان شما را ارزیابی می کنیم و توصیه های محصول را برای شرایط خاص شما ارائه می دهیم.

نمایندگان فروش دنیای چمن 

بهترین مرکز خرید چمن مصنوعی در تهران واقع در خیابان سهروردی است که به عنوان قطب تجارت و فروش چمن مصنوعی شناخته می شود. در این مرکز خرید، بسیاری از تولیدکنندگان و بازرگانان حضور فعال داشته و انواع محصولات با کیفیت را ارائه می دهند. این مرکز تنوع بسیار زیادی از انواع چمن مصنوعی را دارد که مصرف کنندگان با توجه به نیازشان می توانند چمن مورد نظر خود را انتخاب نمایند. مهم نیست چمن مصنوعی را برای فضای باز بخواهید یا محیط های بسته، در هر صورت مدل ها و رنگ های متنوعی در این مرکز خرید عرضه می شوند.

بهترین مرکز خرید چمن مصنوعی در تهران کجاست؟

مقدمه

زمانی که چمن مصنوعی برای اولین بار رونمایی شد، تنها یک برند و یک محصول از آن وجود داشت. پس از آن، چندین شرکت شروع به ارائه انواع مختلفی از چمن مصنوعی کردند. در واقع، آن‌قدر تولیدکنندگان زیاد شدند که خرید چمن مصنوعی کمی دلهره‌آور شد. هنگام خرید چمن مصنوعی، دانستن اطلاعات و اصطلاحات چمن مصنوعی کمک شایانی به انتخاب درست می کند. با تمام ویژگی ها و قیمت های مختلف، ممکن است از خود بپرسید بهترین چمن مصنوعی را چگونه انتخاب کنم؟ ما این راهنمای کامل خرید را برای چمن مصنوعی با در نظر گرفتن مشتریان جدید ایجاد کرده ایم.

چگونه بهترین چمن مصنوعی را برای فضای خود انتخاب کنیم؟

خرید چمن مصنوعی می تواند کمی گیج کننده باشد، زیرا مارک ها، ویژگی ها و محصولات زیادی برای انتخاب وجود دارند. در اینجا یک راهنمای گام به گام جهت انتخاب بهترین چمن مصنوعی آورده شده است.

خرید چمن مصنوعی
  • تحقیق: در مرحله ی اول، در مورد فضای مورد نظر تحقیق کنید. آیا در محل مورد نظر رفت و آمد زیاد است؟ آیا مستعد جمع شدن آب خواهد بود؟ در آفتاب قرار دارد یا در سایه؟ آیا برای حیوانات خانگی استفاده خواهد شد؟ این سوالات و موارد دیگر به شما در انتخاب درست چمن مصنوعی کمک می کنند. سپس در مورد برندهای موجود و کیفیت محصولات تحقیق کنید. توزیع کنندگان و نصبکنندگان چمن مصنوعی موظف هستند تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.
  • مقایسه ویژگی ها: در اینجا چند مشخصه وجود دارد که هنگام خرید چمن مصنوعی باید به آنها توجه شود:
  • رنگ
  • شکل تیغه
  • تراکم
  • ارتفاع پایل
  • زهکشی
  • خواص ضد میکروبی
  • بودجه و امور مالی: (در مقایسه چمن طبیعی با چمن مصنوعی) صرفه جویی آب و هزینه نگهداری در طولانی مدت سبب می شود که چمن مصنوعی حدودا سه الی پنج سال هزینه ای نداشته باشد.
نصب‌کنندگان چمن مصنوعی

اصطلاحات چمن مصنوعی

اصطلاحات چمن مصنوعی را درک کنید: در این بخش، تمام اصطلاحات خاص در دنیای چمن مصنوعی را شرح می دهیم:

  • الیاف: تنها از سه نوع نخ برای تولید و ساخت چمن مصنوعی استفاده می شود: پلی اتیلن، پلی پروپیلن و نایلون.
  • تراکم: تعداد تیغه های چمن مصنوعی در هر متر مربع است. هرچقدر تعداد دوخت متراکم تر باشد چمن با کیفیت تر خواهد بود.
  • ارتفاع پایل: اشاره به طول تیغه های چمن مصنوعی دارد. اگر برای یک زمین ورزشی (که ترافیک پای زیادی دارد) به چمن مصنوعی نیاز دارید، به دنبال ارتفاع توده کوتاه‌تر، بین ⅜ تا ⅝ اینچ باشید.
  • وزن: به مقدار اونس مواد در هر متر مربع چمن اشاره دارد.
  • پر کننده: Infill نقش مهمی در طبیعی جلوه دادن چمن مصنوعی ایفا می کند. با صاف نگه داشتن الیاف سبب می شود چمن واقعی تر به نظر برسد.
  • بکینگ: پشتی چمن مصنوعی دارای پشتی اولیه و پشتی ثانویه است. هر دو پشتیبان مکمل هم هستند تا ثبات را برای کل چمن فراهم نمایند.
  • رنگ: چمن مصنوعی نیز مانند چمن طبیعی دارای رنگ های مختلفی است. چمن مصنوعی با کیفیت به منظور ایجاد ظاهری طبیعی‌تر، از طیف رنگی متعددی بهره می برد.
  • زیر پایه: اگر بخواهید چمن مصنوعی را مستقیما روی خاک نصب کنید (با تغییر فصول) چمن دچار چین و چروک و فرورفتگی می شود. بنابراین داشتن یک زیر پایه خوب برای نصب چمن بسیار مهم است.

قسمت واژه شناسی چمن مصنوعی را بخوانبد.

چمن مصنوعی با کیفیت

در این مقاله به سوال بهترین مرکز خرید چمن مصنوعی در تهران کجاست؟ پاسخ داده شد. صرف نظر از اینکه چه برندی را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که محل نصب به خوبی آماده شده است. همچنین باید اطمینان حاصل شود که هیچ سنگ یا مناطق ناهمواری در زیر نصب چمن مصنوعی وجود ندارد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *