بلاگ

برآورد هزینه نصب چمن مصنوعی برای زمین فوتبال چقدر است؟

برآورد هزینه نصب چمن مصنوعی برای زمین فوتبال چقدر است؟

برآورد هزینه نصب چمن مصنوعی برای زمین فوتبال یکی از مراحل اصلی کار است. اگر به دنبال زمین فوتبال با چمن مصنوعی هستید، احتمالا هزینه برایتان مهم است. در این مقاله، شما را از هزینه‌های متوسط ​​و تخمین‌هایی که امکان دارد هزینه ساخت یک زمین فوتبال با چمن مصنوعی را شامل ‌شود، آگاه می کنیم. هزینه‌ی هر نوع نصب متفاوت است، بنابراین شما همچنان باید با کارشناسان نصب مشورت کنید. با این حال این راهنما حداقل به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه هزینه ها را برآورد نمایید.

برآورد هزینه نصب چمن مصنوعی برای زمین فوتبال
برآورد هزینه نصب چمن مصنوعی برای زمین فوتبال

مروری بر هزینه های بالقوه نصب چمن مصنوعی زمین فوتبال

 عوامل متعددی بر هزینه زمین فوتبال با چمن مصنوعی تاثیر می گذارد. در اینجا برخی از عوامل معمولی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. مرحله‌ی اول هزینه های یک زمین فوتبال، ساخت و ساز است. عوامل متعددی بر هزینه ساخت یک زمین فوتبال با چمن مصنوعی تاثیر می گذارد. قیمت نصب زمین فوتبال با چمن مصنوعی با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع الیاف، تراکم و … متغیر است.

  1. هزینه نصب چمن مصنوعی بر اساس اندازه زمین فوتبال: یک زمین فوتبال به طور متوسط ​​از ۱۰۰ تا ۱۱۰ متر طول و ۶۴ تا ۷۳ متر عرض تشکیل شده است. هزینه چمنی که قرار است نصب کنید به اندازه زمین بستگی دارد.
  2. اقلیم: در هنگام فکر کردن به زهکشی و مراقبت، آب و هوا عامل مهمی خواهند بود. بسته به میزان بارندگی در منطقه و وضعیت فعلی زمین، ممکن است نیاز به نصب یک سیستم زهکشی مناسب داشته باشید تا با جلوگیری از آسیب، در زمان و هزینه، تعمیر یا جایگزینی صرفه جویی کنید.
  3. مواد و مصالح: هزینه‌های مواد یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای محاسبه هزینه‌ها هستند، اما می‌توانند بر اساس موقعیت مکانی بسیار متفاوت باشند.

چمن مصنوعی بسته به تنوع و کیفیت چمن حدود 100 هزار تومان در هر متر مربع هزینه دارد. دنیای چمن دارای مجموعه عظیمی از چمن های ورزشی با قیمت های عالی برای انتخاب است. پایه ای که در زیر چمن مصنوعی با زهکشی مناسب نصب می شود معمولا حدود 150 هزار تومان در هر متر مربع می باشد. Infill از 200 تا 400 هزار تومان در هر متر مربع متغیر است. همچنین هزینه نصب چمن مصنوعی یک زمین فوتبال از 400 هزار تومان تا 800 هزار تومان به ازای هر متر مربع قابل تغییر می باشد.

هزینه زمین فوتبال با چمن مصنوعی
هزینه زمین فوتبال با چمن مصنوعی

سایر عوامل تعیین کننده‌ی هزینه نصب چمن مصنوعی

برآورد هزینه نصب چمن مصنوعی برای زمین فوتبال به عوامل دیگری نیز مانند: کار یدی و شرایط سطح، ابعاد زمین، بستگی دارد.

کار یدی: به میزان زمانی که می‌خواهید برای انجام کار صرف کنید و همچنین ملاحظات هزینه استخدام پیمانکاران و کارگران خارجی در منطقه شما، بستگی دارد.

برآورد هزینه نصب چمن مصنوعی برای زمین فوتبال با توجه به شرایط سطح: اگر منطقه ای که قرار است چمن در آن نصب شود نیاز به تسطیح یا سایر محوطه سازی های درجه بندی داشته باشد، مقدار زیادی به هزینه های بالقوه اضافه خواهد شد. این یک سرمایه گذاری قابل توجه است. در مقایسه با یک زمین فوتبال چمن طبیعی، قیمت یک زمین فوتبال چمن مصنوعی می تواند گرانتر به نظر برسد. با این حال هنگامی که تعمیر و نگهداری را در نظر می گیرید، میزان صرفه جویی قابل توجه است و به راحتی سرمایه گذاری اولیه نصب زمین فوتبال چمن را جبران می کند. (به خصوص در مقایسه با زمین فوتبال چمن طبیعی)

مزایای چمن مصنوعی برای زمین فوتبال

مزایای چمن مصنوعی برای زمین فوتبال عبارتند از:

  • چمن مصنوعی باعث صرفه جویی در آب می شود.
  • نگهداری از چمن مصنوعی آسان است.
  • چمن مصنوعی آسیب ها و جراحات را کاهش می دهد.
  • چمن مصنوعی دوام و طول عمر خوبی دارد.
مزایای چمن مصنوعی برای زمین فوتبال
مزایای چمن مصنوعی برای زمین فوتبال

در ادامه‌ی توضیحات مزایای چمن مصنوعی برای زمین فوتبال باید گفت چمن مصنوعی نیازی به آبیاری ندارد. همین امر می تواند صرفه جویی زیادی در هزینه ها داشته باشد و برای محیط زیست مفید واقع شود. چمن مصنوعی بدون چمن زنی و کوددهی نگهداری می شود و تعمیر کم هزینه ای دارد.

چمن مصنوعی با کیفیت به طور قابل توجهی هزینه تجهیزات و نیروی کار را کاهش می دهد. چمن غیر ساینده و ضربه گیر است و کشش خوبی را فراهم می کند. علاوه بر این، هرگز نباید نگران گل و لای یا سر خوردن در آن در طول بازی باشید. نگه داشتن بازیکنان در شرایط عالی در حین بازی باعث می شود وجوه دریافتی به جای صرف مسئولیت و مصدومیت، حفظ شود. پس از نصب، چمن مصنوعی آماده استفاده فوری است، اگرچه ممکن است نیاز به تعمیرات گاه به گاه داشته باشد، اما به اندازه چمن طبیعی وقت گیر نیست. قبل از انجام تعمیرات کوچک، 500-1000 ساعت استفاده مفید خواهید داشت. چمن خوب نگهداری شده می تواند 3000 ساعت گیم پلی در سال را تحمل کند و 8 تا 15 سال دوام بیاورد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *